nenno

Alla inlägg den 2 februari 2011

:)

Av Jennifer Johnsson - 2 februari 2011 23:15

heej...


Kom hem från ösmo för en stund sedan har varit och lekt med min kompis Emelie, tog en sväng med hundarna oh så vart de turkiet och tolga snack...

SATAN en kille såg idag att Tolga hade mobilen inne på armen ... HOPPA HOPPAS inte han säger något!!


För då blir det finkan för Kanka! :(

Känner att träningsverken börjar komma efter ridningen på Lectic, han va lite busig allt, de gör sååååå ont i mina sitt ben! i morgon ... ah den värken vill jag inte ens tänka på!! uff ya!!


Snart sovning som gäller, hur trött som helst i morgon blir det att kolla på kakel men mamma min!

 Natti nattii!

Av Jennifer Johnsson - 2 februari 2011 13:30

Kom nyss från jobbet!

Ligger nu i sängen och bloggar med vovven, om en stund ska jag åka till stallet och rida, med systerryster.

Fick inte rida min pålle Bubblan, då jag slutat rida och hon e utlånad till ridskolan, så då fick de bli Lectic I stället.

Denna häst!
  


Nästa vecka blir det att börja gymma på kommun huset! Helt gratis oxå... enda som e toppen toppen bra när man jobbar i kommunen!


Dagens låt :)
Tarkan - Öp

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards