nenno

Alla inlägg den 3 februari 2011

Av Jennifer Johnsson - 3 februari 2011 22:30

Idag när jag skulle gå från bussen tog jag mina converse skor med låg sula.. hmm de e ju sool ute de går nog bra!!

UFF 10 meter senare!! är de en backe ner från huset! 

VÄNTA DE E IS BANA! fan skulle tagit med mig skriskor!!


Tog mig 10 min och gå ner för backen som vanligt vis tar max 1 min (Y) höll på att vurpa några gånger! ... Tur det att det inte är så många som bor här och ingen är hemma som  ser muppen mig gå ner för denna backe!


men missade bussen och fick vänta i 30 min .. undrar när ja ska börja gå till bussen i morrn? lr ska ja ta med mig skriskorna?  kanske lika bra de!!


Men lite shopping vart det.

Ett par ut och gå skor/ gym.. ett par byxor. till de.

Ett par högklackade två nagellack och en ÄNTLIGEN en almanacka !!


Sedan tog ja bussen ner till nynäs och mötte emelie sedan kom hennes pappa och så körde hon hem :) 

och nu är jag hemma och myser med lynn min bebis ... men hon har somnat :)!!



DAGENS LÅT:
LADY GAGA VS DAVID GUETTA 2011 remix mix 

Av Jennifer Johnsson - 3 februari 2011 10:15

Snart dags att gå til bussen, skall till Haninge c, lr till mamma så ska vi kolla på kakel till toan.

Ska även kolla om jag hittar ett par skor till gymmet.

Vem vet kanske nått klädes plagg :D??


Älskar denna låt :)

Iyaz- Last forever prod by David Guetta

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards