nenno

Alla inlägg den 17 april 2012

Av Jennifer Johnsson - 17 april 2012 22:15

Det är 53 dagar kvar tills man är i himmmmel riket Alanya och partar loss med polarna :)
Saknar pojkarna !!
somras var jag ju i Turkiet 4,5 månad och det kändes som om det vore en !!!!! Månad!!!!
Hur ska då 3,5 vecka ändå kunna bli som 4,5 månad? Det kommer ju att kännas som en vecka?
Kommer bli knas om jag inte ändå han göra det jag ville göra hur ska jag då bara hinna med hälften jag vill nu fast på 3,5 vecka ? Nä detta går inte bra!

Måste köpa Biljett snart så man kan bli lite glas ändå! MEN... när jag köpt den så efter några dagar  kommer jag ju att inse att det är 947 dagar kvar innan jag ska åka, tänka sig att tiden kan gå så sakta och att dagarna kommer bli många fast dom är få?

Ja man mår ju inte bättre av att folk man känner har varit där nere alldeles nydligen och att folk ska ner snart, dumma dom är SJUKT avundSJUK!

Saknar så mycket att vakna ocg gå ut på balkongen ocg dra en cigg sen börja om med sminkningen och lite mat sen full vart igen :) OOH tänk och plaska i poolen?! :D

Nej ska inte tänka på et då blir man ju bara sjukt depprimerad!! Uffa...

Näää varför inte en balkongbild med FRUKOST??  :(
   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards