nenno

Alla inlägg den 4 september 2012

Av Jennifer Johnsson - 4 september 2012 12:15

Om en vecka och 8 timmar är det dags att börja bege sig till flygplatsen med Mamma, Helene och Sara =)))))

Stackars systeryster som får vara hemma :)) ... Men vi åker ju i vinter :)<3
Då korkar vi upp en flaska vin i bilen in :D

Börjat packat sminket och smyckerna ... förlåt sara jagvet .... men jag kunde inte hålla mig!
Men jag har iallafall inte tagit upp resväska, för då hade den stått färdig vid dörren :D
men ikväll när jag kommer hem ifrån haninge så ska den upp ;)

Blir att möta sara vid tåget när hon äntligen kommer hem till frugan sin :D
Och sen kommer sofie vid halv 10 :)

Blir la att packa med sara eller ja hon har ju redan haft det packat :P så hon behöver väl ba slänga om lite kläder :P

Sara har lite drick amed sig så kanske blir sig en stänkare, och fårt träningsläger kan dra igång.. Hahah

Hoppas man afall kan hitta något plagg i haninge.. PLS en klänning?

Snart ska jag lulla över til malin min vännnn :) Sen liftar jag med henne till haninge och åker hem med mamma ...


Alanya Home Sweet Home <3

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards