nenno

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Jennifer Johnsson - 22 september 2012 16:11

Igår vart det utgång med Sara drog till Istanbul stekhouse och mötte upp Isi när kl vart 00.00 slutade Bedo att jobba, så drog vi 4 till Queens garden, och isi fortsatte vidare såg på fb idag att hon var på Hamburg flygplats så det måste ju ha gått bra :D 
Bedo hängde med oss till Bellman sen såg vi inte så mkt av honom! 

När det var 5-10 min kvar till stängning drog vi till James Dean för att se om  tayfun jobbade,  så frågade tvättmaskinen och han sa att han var ledig ! Så skulle virulla tillbaka till Bellman men då stod han utanför James Dean så helt plötsligt satt vi i bilen till Summergarden, men. Innan det skulle guld brallan byta byxor!  
Han gick in och kom sedan tillbaka med guldbyxorna på! Hmm
Till o h med jag hajade att han inte skulle kunna komma in på summergarden! 

Men men fram kom och in kom vi andra! Woop! Tanken var inte så fel ändå! Menar summergarden är ju ändå ett litet finare uteställde än dem andra! 

Efter många omoment (? Lr hur man stavar det det har jag ingen aning om at all)

Men men vi tog oss en varsin redbull med Ibo och även Serkan och Alex var sär och lite andra personer från centrum ! 

Sen vart det hemgång med med sammi och summergarden bussen (alltså sammi kör den) han e så otroligt snäll person! Han ringde idag och frågade om allt var bra om jag skulle ut isåfall kunde han plocka upp oss i centrum när han hade hämtningar på olika hotell till summergarden ! 

Men men var väl typ 10 pers på bussen hem märkte att det inte var lika kul som det brukar vara med en massa dans på bussen och så! 

Men men tog tag i tipboxen så sammi skulle få lite tipp!
Fick iallafall i hop 25 -30 lira och la ju självklart i lite oxå! Bra jobbat från min sida tycker jag !! 

Senare när vi nästan var i Alanya skickade jag iväg Sara med tippen och hon skulle ju skaka lite på den så var det tydligen ett litet hål så slantarna ramlade ut så såg Sara till att en turk plockade upp alla pengarna! 

Sammi körde mig ända fram till lägenheten! 

Just nu sitter vi i en buss till Konya! För att träffa Yetkin och fatih ((: 
Vi sover skift så ska fan väcka Sara om 20 min ! Hahaha min tur då! Vi vet inte och minns inte om dem väcker en när man ska av eller om man får hålla koll på det själv! 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards