nenno

Alla inlägg under oktober 2013

Av Jennifer Johnsson - 21 oktober 2013 09:32

Tills i morgon för under 4 dagar har jag Jobbat Ihop 46 timmar I vanliga fall så är 37 timmar I veckan på mitt jobb... Men men
I morgon är man ledig ska bli skönt det!
Fast det kanske finns något jag kan hjälpa syrran med I stallet Så hon kan få komma hem lite tidigare förengångs skull!

Saknar nedre våningen på shopping centret markt Antalya!! Så mycket fint på den nedre våningen!!
Bara Hoppas man samlat på Sig en slant tills dagarna efter nyår Så syrran o jag kan shoppa loss lite ;D

Av Jennifer Johnsson - 19 oktober 2013 10:16

Ja fick ett sms av Gülay i morse hon hade precis kommit tillbaka från hennes stad som jag inte alls kan stava till. Men något sånt Här; ereile typ ....
Så nu är hon åter igen i Alanya, sa Ja jag fick bild på mina blommor som dom har tagit över nu när jag är hemma i sverige igen och tillbaka i arbetslivet i sverige, det var ju lite lugnare i turkiet med arbetet än här! Igår jobbade 14 timmar idag 12 i morgon 12 och på måndag 8 timmar Så dags att gå i ide snart tycker jag!!

HALLÅ DET ÄR FORTFARANDE VATTEN ? POOLEN JAG V?LL BADA !!!!

Av Jennifer Johnsson - 10 oktober 2013 12:42

Sådär ja. då har man varit hemma i 12 timmar, räcker det för att kunna få åka tillbaka eller?

Eftersom htcn är lite jobbig och inte har ett svenskt tangentbord så är det jätte svårt nu och använda sig av åäö gjorde ju det på vissa ord på mobilen men ...

Har idag ringt telenor eftersom jag har haft mitt abonemang pausat, pausa kunde man göra på engång, då jag ringde dagen innan kjag åkte till alanya i maj, men att låsa upp telefonen  det kunde ta upp till 2 dagar...... WHAT ???

Att vissa saker ska gå så bra hela tin men inte andra saker ? DAMN! Alltid är det något!!

Igår nar jag landade på arlanda så landade vi typ 40 min tidigare än va vi skulle göra, så tog mitt babage och gick ut där fanns ingen mamma och ingen josse o ingen vovve, men han bara komma ut o få lite luft så hoppade josse fram, frågade vart lynn var men hon stackaren fick sitta kvar i bilen! 
Men mamma var hemma , och när jag skulle sätta mig i framsätet efter att lynn hoppat in i bilen så låg det en stor jacka i framsätet, men sen ba MEN MAMMA LIGGER DU I FRAM SÄTET?!?! 

Men det var inte mamma, så kollade jag på jackan då tänkte jag MEN MATHILDA heeeeeej , men det var något som inte stämde, så sen satte sig malin upp tror jag sa hej mathild och hoppade in i baksätet men det var ju MALIN! Knasig överraskning :O

KNASIGT ALLT VART!

Så irriterad på flyget hem från Istanbul först fanns det typ ingen förvarings platser för handbaggagen så fick gå till början o stoppa in mitt handbagage, sen fick jag pallra mig tillbaka till 22a som jag trodde jag hade, men jag hade ju 22f, eftersom jag vill sitta vid fönstret då det är lättare o sova annars känner man ju sig så obekväm.
Så fel satte jag mig men min plats var ju upptagen av en svek/turk med familj, o han sa- jag tog din plats jag hoppas att det är okey .

och jag svarade grinigt - Jaha ja, jag har väl inget val då antar jag ....

så USCH MÄNNISKOR ÖVER LAG SOM ÄR UTE OCH RESER.....
Det ända folk tänker på är jag och mitt jag och mitt feta stora jävla ego, vill du sitta med din familj på planet kom då i tid eller SÄG VILKEN PLATS PÅ PLANET DU VILL HA NÄR DU CHECKAR IN HUR SVÅRT SKA DET VARA???

 

 

Av Jennifer Johnsson - 9 oktober 2013 19:20

Jag är Så jävla trött på människor, dom tanker bara pa sig sjalva dom sikter i om dom kor pa folk eller inte, dom tvar stannar mitt i vagen, sikter totalt om det ar folk bakom sen blir dom pa sprugna eller pakorda da blir dom arga!! Hallaaaaaa kom igen era troga javlar!!!!

Av Jennifer Johnsson - 9 oktober 2013 09:20

JAG VILL INTE, JAG VILL INTE!!!

MEN ibland är man tvungen till saker man inte vill! Sjukt svårt att lämna turkiet efter 5 manader, hade jag kunnat hade jag stannat för alltid!
Vantar på att emre ska komma Så att vi kan ata frukost, börjar bli hungrig!!

Planet med bästa Turkish airlines går 16.45 till Istanbul sen landar man på arlanda 23.30 Usch hemska kansla!!!!

Igår var vi vid ett fantastiskt vattenfall I Antalya, Sjukt fint

Av Jennifer Johnsson - 7 oktober 2013 15:24

Lämnat familjen,stängt av kylskåpet, dagit ner allt, tagit in allt från balkongen, bombat igen totalt, känns förjävligt, ångest, ont I magen, men det som känns lite bra är att jag har två nätter i antalya, så att mann har ändå lite tid kvar i turkiet!! Även fast jag önskade att man hade på sig en månad till!!

Men men haft en blandad sommar med glada och sura miner, allt gick inte Som jag velat, men man kan ju inte alltid få som man vill, så life goes on, däremot är jag tvegsam pa om den kommer att gör det i sverige!

Men jag är uber glad att jag börjat umgås med dom fina grannarna man har**<3
önskar bara att vi skulle umgåtts tidigare.
Dom är la bra knasiga o fina!!

Av Jennifer Johnsson - 5 oktober 2013 10:48

älskar dessa moln!!

Igår kvall hade jag på mig två tjock trojor leggings och mjukis byxor och två tjocka filtar. Brrrrr
Så man vet Vad somvantar Sig Dar hemma!!!

Kl 1 gick vi bakom det gula huset och at donated cobra jammi

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards