nenno

Alla inlägg den 8 november 2013

Av Jennifer Johnsson - 8 november 2013 14:00

Haha , det finns ju mest filmer bara Sara  ^^Och dom andra bilderna ska vi nog inte tala om :)

                   
 

Av Jennifer Johnsson - 8 november 2013 10:15

Alanya Horse Club
Finns ju hur många biler som helst men så jobbigt att ladda upp eftersom man bara
kan välja en åt gången, så vart gammmmalt med lite nya bilder
Thats it :)
                                                   

                                         

Av Jennifer Johnsson - 8 november 2013 09:24

Igår hoppade jag Rozqoo, för första gången i mitt liv, han har även bott hos familjen Jonsson nu i 1 år, Han var jätte snäll och skötte det mesta själv, var mest närvarande och rädd, men jag ramlade inte av honom så det är jag glad för även fast det fanns en held del missar, i dag har jag lite träningsverk över allt, o du starke herre, hade kanske önskat mig ett litet skarpare bett efter hindrena då han ba drog iväg med mig, jag har ju ingen styrka alls i armarna längre känns som spagetti, men jag är nöjd som sagt ramlade inte av, vart ett ?? kanske 2 stopp med det är mig egna fel för jag är så FEG!

 

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards