nenno

Alla inlägg den 21 november 2013

Av Jennifer Johnsson - 21 november 2013 07:30

I måndags skulle jag ha jobbat men tog ledigt eftersom hela veckan var full bokad gjorde typ Ingenting!!

I tisdags var jag Ute med hundarna I 1,5 Timma I skog och snår, sen blev jag upp hämtad av mamma sen för vi till kvantum, sen lämnade hon av mig hos helene blev mat och 2 filmer, även lynn följde med och busade lite med malte, men Lynn fick mest goda saker att äta, men hon Ville inte sova med mig Så hob sov hos helene och håkan!! Vafaaaan snacka om rå dissad!!

I går Onsdag håkan väckte mig min plikt på morgonen var att få upp Alex! Tack för den du! Jobbig kille!
Sen tog vi bussen tillsammans sen hoppade jag av hemma gjorde lite nytta, sen vandringen med 2 tossiga hundar till jobbet för att ha möte 3 timmar Så dom Satt Ute och väntade tills det small rejält och jag tog in dem eftersom Lynn är Så skott rädd!!!
Sen när mötet var slut Så hade mamma ringt 4 ggr , Så istl för att gå hem igen en Timma Så vart det bussen till västerhaninge sedan vidare emot länna o handla lite, länna har verkligen inget kul längre förutom media markt!!!!
Sen hem o laga mat o kollade lite film!

Idag ska jag på brand utbild vet inte riktigt Vad jag Tycker om det, men men, låt gå då!

Igår pratade jag med g?lay och dom hade strålande sol och 28-30° helt sjuuuukt varmt I alanya det är ju ändå November nu, nästan Så man kan sola om vädret håller I Sig I alanya tills im back (:
Fick Självklart ett kort på solen från henne :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards