nenno

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Jennifer Johnsson - 2 april 2013 09:10

usch busch på macbooken som kraschade i några dagar som nu var helt hel igen, vad höll datan på med ?
Prövade med allt jag kunde, men inte tillräckligt för att den skulle starta till liv, skulle åkt ner och hämtat skivorna i nynäs för att ge honom ett nytt liv och då förlora allt på datan, eftersom jag inte har fixat hårddisken ännu, så nu måste jag verkligen ta tag i det finns ju ett ex antal grejer på denna lilla dumburk!

Igår åkte jag och sara ner till forro som höll på att flytta, kvinnan har allt asso! shit trodde hon hade kommit lite längre men nää, hurmkt som helst så vart att släpa lite i några timmar tills de att sara sor till jobbet och så fick vi försätta att släpa saker,  när allt blev klart så fanns det ju inte så många ställen öppna så vart ner till svanis pizzan.

Var hemma vid halv elva, sen va det ba att hopp i sängen, eller ja hängde två tvätt maskiner.

Innan jag for ner till nynäs så red syrran, jag och mamma ut och camilla gick med, självklart va min häst vildast ? WHY me again?

Nu börjar det närma sig turkiet sakta men säkert alltså!
44 Dagar

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards