nenno

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Jennifer Johnsson - 19 april 2013 12:27

Morgonen bestod av en svår sovande natt med en slemmig Sara vi min sida, men du Sara hade du sett min ridande resa i morse hade du dött!!

Åkte med systeryster till stallet fixade mowgli och red ut en sväng för att sedan inta ridhuset, ja vart grusvägen ner vände sedan om och tig grusvägen tillbaka, satte galopp och mowgli började att stöka genom att byta galopp i varje språng och sen kom det en vatten pöl som han vart tokrädd för O tvärnitade i full vart av flög jag upp igen med ett? Stukande finger! Oooh vad arg jag var !! Började tjuta i öronen typ som tinetus, men det gick över tills jag kom till tältet, ropade på josse, eftersom jag inte viste vart dem skulle börja med traktorn en liten munter fröken kom fram, efter de att jag berättade att jag flög av började hon att le ....: jaha du syster och vad är det för fel på dig ? Hmm
Kul att du gillar när jag åker av, men men jag har klarat mig allt förlänge med att inte åka av så var väl dags ni, satans finger som bara är i vägen som jag stöter till med all på! Lite hårt är fingret och svårt att böja!
Hatar det där momentet när man ser hela bilden framför sig när man ramlat av men man har ingen chans att rädda sig själv utan att bilden går så långsamt men man ligger desto fortare på marken !

Mupp ponny plutt! <3

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12 13 14
15
16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards