nenno

Alla inlägg under februari 2014

Av Jennifer Johnsson - 14 februari 2014 11:00

Väl framme I jakobsberg rullar jag in på coop extra Och hittar mina favorit grönsaker från turkiet som är vit zucchini ??
Jammiii vart 1,5 kg :D
Trodde att jakobsbergs shopping skulle vara som nynäshamn, men nej nej mkt större var det!! ÖVERRASKAD!
SÅ det vart en bh på twilfit (: inte helt 100% bra men bäst av dom 10 jag prövade och Får helt bli en jobb bh!
Pa väg hem satan att man var tvungen att missa tåget hela vägen hem ! Får väl stå och trampa I västerhaninge I en kvart då! :(

Av Jennifer Johnsson - 14 februari 2014 07:28

Och det är alla hjärtans dag, kul! Not

Avslutat mitt pass som bestod av 16-07, och på bussen mot tåget (:

Sen blir det middag üye med familjen Och dess vänner (: sen inte Så mycket mer , antagligen är det Säkert dags att sova igen! (:

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2014 15:38

Segaste dagen på länge!!! Räcker det inte inte med att man snart varit uppe I två timmar???
Så Idag skulle far fyllt år om han hade Varit I liv, så kommer folk hem på middag idag för pappas tvilling bror kommer hem och firar hos oss (:
I morgon jobbar man 16-07.10 hoppla hoppla på fredag måste jag in till stan och skriva lite papper.... Damn!!!!
Nu blir det en uppiggande Bild istl (:

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2014 06:21

Jovars för att jobba 7-15.15
Skulle inte tackat nej till en Ledig dag till!!

Igår red josefine lucas Och jag tog min gamla häst bubblan från ridskolan, tog en sväng runt säby! Vilket drag det var på gamla skutan Oj oh tur man har balansen kvar! Annars hade man åkt av några gånger, det var fullt ös I henne brallade o hon bara drog iväg I all världens fart Fick inte kontakt med hennes mun!!!!

Hem Kom vi, Sen var det bara o sadla om till näste man som var rozqoo.

Av Jennifer Johnsson - 11 februari 2014 09:16

Igår var jag ledig Och malin Plockade upp mig och vi for till ikea, Sen hem Och hämtade hundarna, Sen till stallet hon red Och jag gick med hundarna, Sen hem o skruvade lite.... Sen va jag döttttts trött o frös, så tände e n brasa o tog mig en chai latte Sen kom kalle på middag.

I morse åkte jag med mamma till stallet 6.40 olyckligt vis fick jag fodra ALLA hästarna... Sen mockade jag Och gjorde hösäckarna, Sen kom syster och åsa Så vart det promenad med åsa och mathilda fast dom red (:

Av Jennifer Johnsson - 9 februari 2014 07:29

Uppe halv 7 tänkte gå till jobbet, men .... Det regnade juuu!!
Men Ingen snö på tomten nästan! Lycka!!

Av Jennifer Johnsson - 8 februari 2014 08:21

Eller?......
SNÖN är ju nästan borta och det gör ju mig glad! Kan inte bli bättre än så (:

Men jobb idag 8.30 Och slutar?? Ingen aning eftersom vi inte fått någon till kvällen, men men sen blir det födelse Dags middag hos bäckström (:

Fick en Bild av gülay i går morse på mitt träd SOM hade fått en massa bär!!! Fan va gott hon kommer att ha det snart då! Hoppas hon fryser in några bär sen till mig, tills jag kommer !!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards