nenno

Alla inlägg under februari 2014

Av Jennifer Johnsson - 7 februari 2014 13:01

Satte klockan på 8.30 somnade om.... JAG VAR PÅ VÄG UPP, men somnade om till 9.30 men det var ju bara för att dom ringde från jobbet som jag vaknade, Damn alltså får ta och sluta upp med detta att somna om, en vacker dag kommer jag missa arbetstiden istl...

Igår var jag med syrran och mamma och kollade på syster när hon tränade Calypto för Pether Markne.
Hur fint ställe som helst! Sen på hem vägen så vart det Donken med tjocka familjen, inte bra att bo hemma alltså, lär ju gå upp 10 kg på en månad om de försätter så här, men mamma sa att hon skulle vara nyttig idag o inte äta så mkt skit, men i morgon är det middag ink kalas och då hade mamma en anledning till att proppa i sig en massa saker,  ( som om det är en anledning bara för att det är kalas) 
Sa att man behöver inte äta allt om man inte vill, mamma flinade ... Shiiiiit snacka om att hitta på anledningar för att svälla....

Idag blir det jobb 15-21 skönt med några timmar in för lördag o söndag eller jobbar bara ha lva lördag o hela söndag, lite lyxigt i bland när man kan ta en halv helg dag ibland :)

Hade tänkt att gå ut och gå men dom skjuter något eller så spränger dom något, och lynn är ju så rädd för smällande ljud, så var Sängen med dunkande musik så att hon inte hör smällandet :)


 
Även om jag misslyckas, ett misslyckande kan bara göra mig starkare, och förbättra det!

Av Jennifer Johnsson - 6 februari 2014 12:08

Operation källaren har startat!
Snart en massa målar färg och annan slit!

Ska fixa en massa sko hyllor till pannrummet på golvet står det 70 par skor :O Och de är mamma o syrrans o mina o då har josse Säkert 10 par i stallet o jag har 5 par på mitt rum Och Säkert minst 30 par i turkiet, damn o 5 par nya är på väg till posten! Hmmm ooooobbbbsss! Skor är lite kul (:
Och även korgen är full av flipflopp o andra sommar pjuks (;

Av Jennifer Johnsson - 4 februari 2014 17:36

?går kom syrran hem Så kollade på hennes hårddisk o på hennes bilder, sen åkte vi till stallet, hon red på calypto och hon for av på åkern, JAG var dygn sur om fötterna Och det var hundarna oxå!!!
Sen åkte vi till södertälje o shoppade lite sen Kom även Mamma Så åkte vi till max Och åt middag!

Av Jennifer Johnsson - 4 februari 2014 17:25

Med Mamma och hundarna

Av Jennifer Johnsson - 3 februari 2014 14:19

   

Av Jennifer Johnsson - 2 februari 2014 08:05

Nä, att lägga sig kl 2 på den svarta natten och upp kl 7, det är inte att leka med! Telefonen säger att jag måste gå upp medans kroppen Och fru hjärnan säger att det är okey att ligga kvar Och sova!!

Men det gör inget att det känns som en lastbil hat kört över mig 4-5 gånger som är riktigt tung lastat, eftersom jag hade en trevlig kväll!!

Men att vakna och ta sig ur sängen och man hör att det smällter Och droppar I stuprören ..... DET ÄR UNDERBART !!
BORT MED SNÖN OCH IN MED VÅREN!! ;-)

Bild från I somras när emre Och jag hade shoppat på markt antalya Och vilade fötterna, då var man lite Brun iafall ;D

Av Jennifer Johnsson - 1 februari 2014 12:37

Väntade vi på skjus hem efter att ha Varit i stallet en stund Och motionerat vild djuren! Eller Ja det var väl mest jag som fick motion (; Sen vart det middag med steak!

Av Jennifer Johnsson - 1 februari 2014 10:35

Ja gulay har helt enkelt börjat vattna min kära blomma, Eller Så är det regnet son varit nere I alanya som gjort så att dom börjat växa ((: Ser ut att bli en massa goda bär iår!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7 8 9
10
11 12
13
14 15 16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards