nenno

Alla inlägg under maj 2014

Av Jennifer Johnsson - 25 maj 2014 09:13

Klockan är 10.13 Och det är 24 grader Ute ?

När jag Kom hem igår vart det 3 maskiner tvätt en sväng med damsugaren Sen promenad till metro Sen shoppa gårdagens ment som bestod av taccos, Och sjklart vart det lite annat bråte Han bara komma hem, Så smsa emre att Han o hans farbror var på väg, damn ? Han ju inget, innan dom Kom inte ens packa upp påsarna Så var dom här, Aja emre Han Fick kutta alla grönsaker.

När dom drog Kom gülay från jobbet Och Hon Och toprak Kom Och åt upp lite av resterna, Sen vart det ett glas vin, Sen gick vi över till dom toprak skulle se fotbolls match.

Sen drog jag hem Och sov som en guuuuud, Vaknade när Sara Kom hem pratade lite med henne sen somnade jag om fort som fan ! Bästa sovningen Hihi ( bäst bästa) sömnen Sen man Kom ner! Inom en vecka kommer de va vatten I pollen o då e de Dags att sola! ( inte Gjort de ännu )
I morgon ska jag o emre kolla hur det blir Och går med skolan (:

Av Jennifer Johnsson - 24 maj 2014 14:47

Som har spenderats med Serkan, bilal, melike Och melikea bror!
Har varit i melikes sommar hus som ligger i Kestel kommun bara de att den vägen går rakt igenom toros? Bergen Så jadrans Vackert. Så den vägen var fena berg o dal banan!
Jasså bilder innefrån med rutan uppe ??

Av Jennifer Johnsson - 23 maj 2014 14:52

Hakk med polarna, allt gick nästan bra!! Hahaha eller? Slut resultatet kommer på sista bilden!!

Av Jennifer Johnsson - 22 maj 2014 13:27

Kollat på bebis foton, fikat druckit çay, ska snart åka hem Och kolla på badrummet Så ska Serkan mäta Och några ? one love olgum ??

Bästa nyheten Idag var att Serkan ska börja på bellman igen ????? hihi

Av Jennifer Johnsson - 21 maj 2014 14:13

Vilka krigare vi är!!
Forkrok med Emre o hans Pilate, Sen Kom Sara hem Sen taxi till centrum, blev ju Klart bellman, men inte Så mkt folk Ute men Wtf gör de? Skulle betala vår drinkar o Killen ba 40 lira ... Wtf sa jag jag betalar bara 20 lira för två Hahhaahha Han sa okey, eftersom vi e stammisar Så!
Hahha kommer bli en billing sommar, Sen for vi till Hollywood med Emre o polarn Sen tappade vi dom Eller Ja dom var väl för fulla o gick hem utan o säga något, inga krigare till vänner de där!!
Sen vart det.... Summer garden med lillen o tayfun, Sen partade vi 4 på sängen! Gick hur bra som helst! Tur man tog en stor säng förra vintern ????
Så Kom väl hem 6? Eller Ingen aning?!
Men kul hade vi !

Av Jennifer Johnsson - 20 maj 2014 14:30

Nu kommer det bli en ny byrå Så Sara josse o jag kommer få en egen låda för Trosor o dvs I byrån.. Och även mamma ! Och en låda var till alla !! Vill ju inte ha en garderob!

Eftersom dom inte har liknande sko Skåp som finns på ikea Så kan man ju passa på o ta byrån slipper man Så ringa runt som en knöl!

Av Jennifer Johnsson - 20 maj 2014 13:47

Ut me sko skåpet I hallen vid dörren !!!! Jag har 40 par skor!! Fuuuuuuuck o alla e int med på bild, några e Josses o Sara's på bilden o sko skåpet fullt innan bilden togs bravoooooooo (:
Så Vilket fall som helst ska jag köpa ett bytt sko skåp ! Så efter att gülay o yasemin lästw mitt stjärn teckan må jag leva upp till det oxå Hahha !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards