nenno

Alla inlägg under september 2014

Av Jennifer Johnsson - 12 september 2014 08:42

Vi som skulle ut, men grabbarna somnade Sen hos mig framför Tvn!

Av Jennifer Johnsson - 11 september 2014 20:21

Grabbarna fikri och orhan har kommir till gulay och toprak.

 dom dricker öl och spelar ett spel som heter okey, fattar dock inget så jag dricker öl och leker med datan så länge. har inte träffat orhan på 2? veckor hanhar varit i istanbul och bursa.
Fikri träffade jag senast när vi var och fikade på simit.  Eftersom hans farfar var sjuk här om dagen och låg på sjukhus så var han aldrig med mig och gülay ut i centrum, ja här om dagen när vi klev ur taxin och det började spörena.... Jag var då inte pang ..... men visst fan var gulay det! hon var nojig för regnet.... tog en cigg under tak sen drog vi till bellman det regnade ju där med so what ? no big deal.


Men det var fullt ös ändå fast det var regn bara att alla stog och trängde under tak, men mysigtvar det ... :)

Vet inte inte vad jag ska säga, jag känner mkt blandade känslor för att åka hem till sverige och till jobb, men hem till vovven ska jag ... Ja ett måste helt enkelt, som vanligt skulle jag kunna vara i alanya året om. Thats me.. Kommer sakna mitt fina hem..... mitt fula badrum, mitt fula kök me va fan en dag.... en dag ska jag renovera de...... Men ja när de e frågan ...


Kommer sakna alla fina stunder, och ledsna stunder och allt skratt , allt gråt... 


Jag vet att ni andra tycker bara att ja ja du är tillbala snart ..... jo för er är 3 månader snart.... men för mig är det en evighet när man längtar tillbaka till något som alanya, hemmet, käreken, vännerna...


För hoppnings viss blir det 2,5 vecka i dec- januari..  


Av Jennifer Johnsson - 10 september 2014 22:35

Jo man somnar mellan 2-7 ..... Bra där, Vad ska man nu göra hela natten?

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2014 12:05

Det är kallt idag!! 28 grader, Det känns Så tydligt! Mar det fattas 5 grader, Kom en hagel skur som vara de I 5 min. Sen Kom solen tillbaka!

Igår at vi mat I tosmur på en ny öppnad resturang Eller Ja den har varit öppen 1-2 månader nu.. eftersom gülay Och jag värt matta efter halften sa gav vi bort resten till katterna Och hunden som lag nedanfor resturangen längst dimcay floden ....

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2014 10:08

Idag är det mörkt på ena sidan Och på ändra sol

Av Jennifer Johnsson - 9 september 2014 15:11

Leker med gülay hon har visningar

Av Jennifer Johnsson - 9 september 2014 14:07

Vi är Och hälsar på Jasmine Och hennes familj I Oba pa gratis badet, innan var det lunch I centrum!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards