nenno

Alla inlägg den 13 januari 2014

Av Jennifer Johnsson - 13 januari 2014 17:09

Så trött på folk som är ute och reser, tänk om alla kunder vara som mig, snabba lite smidiga och ha lite go i sig och kan dom inte bara sluta med att tvärnita  mitt i gången ?

Det handlar verkligen bara om ME AND MYSELF.


En klump med egon med andra ord. usch

Trött på människans ego, men men väl i istanbul o väntar in nästa fly, som jag ännu inte riktigt vet när den går, men men vad spelar det för roll??

Bryr mig inte så mycket, har redan gjort taxfreen vart ute på terasen o rökt, sitter just nu på kitchenette, men dom är ju la för sega redan väntat en kvart för att jag vil beställa en kopp the, men men får jag ingen sitter jag  ju mest här för att ladda mobilen som e snart super död. åh då bllir det inge kul och flyga ^^om man inte kan poppa någon musik :))


Av Jennifer Johnsson - 13 januari 2014 12:44

Det är jobbigt! Hur kan tiden gå så fort, och ändå har jag inte varit på stranden och druckit öl som jag ville, massa saker som jag ville ha gjort har inte heller blivit gjort, säger som mamma man sätter väl för många höga krav att man ska hinna för mycket än vad man gör, o blir av.

Men jag ska inte klaga jag har haft det bra o underbart, jag har slupigt sätt Hakan, så det är det som är allra best även fast man har blivit terrad på mobilen med det är ju inget, hade iförsig velat ge honom en fet höger det skulle kännas så skönt, men men ....


Jag har verkligen börjat få svårt med svenskan hur vissa ord stavas, förstår inte varför om det är för htc mobilen som inte har svenska eller om hjärnan bara börjar bli allmänt slapp?



Transfern kom som den skulle sagt hej då till mina kära grannar, Thomas han grät och gick o satte sig i bilen  och sa abla gel, som att syrran skynda dig vi måste åka, men han fick inte följa med at all,  gull unge! <3 Finaste grannarna i Världen! Idag ska dom måla om hela sitt penthouse, ska bli kul o se sen när man kommer tillbaka, då är det dags för mig att oxå hyra in deras färg nisse ^^

Men men nu sitter jag på Antalya flygplats fick dela transfern med en ryss UUUUSUCH, min mardröm ......

Målen för sommaren
* Måla om ( vitt )

* Köpa nya ute möbler
* Köpa  Ny ute belysning till balkongen 
* Köpa nytt Tvättställ
* Köpa nytt sko skåpförvaring och sätta den gamla ute i hallen 

Något jag vill göra som inte kommer att hända på ett tag 
RENOVERA Köket Allt nytt ( inte kyl o spis då)
Renovera ALLT på toan, ny toa, nytt kakel, nytt handfat o överskåp.






Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards