nenno

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Jennifer Johnsson - 29 januari 2014 21:45

Lägenhet uthyres i Turkiet/Alanya/Tosmur
 

Trevlig Lägenhet med vacker utsikt, med många möjligheter.
Ligger endast några meter ifrån Oba kommun i Tosmur.
15 min med buss till Alanya Centrum.
10 min promenad till havet.
10 min promenad till Oba centrum.
2 minuter till närmaste market.
5 min till närmaste matbutik.

1 Dag/Natt 150 TL

1 Vecka 750 TL
1 Månad 2000 TL

(2+1) Ligger på 7:de våningen!
1 Stort sovrum med dubbelsäng och balkong, med utsikt över bergen.
1 Sovrum med enkelsäng och balkog, med utsikt över bergen.
Stort ljust kök med diskmaskin och tvättmaskin, tv och radio.
2 Toaletter, 2 duschar.
En stor balkong med anslutning till salongen med utsikt över borgen i Alanya Centrum. Balkongen har sol från morgon till kväll.

  • Pool
  • Sol på stora balkongen under hela dagen även kvälls sol
  • Tennis, vollyboll, basket banor finns.
  • Lekpark
  • Parkeringsplats
  • Bastu
  • Fitness

Kontakt:
Jenniferjohnsson@outlook.com

     

Av Jennifer Johnsson - 29 januari 2014 09:45

Färdig jobbat och hemma i sängen, finns väl inget bättre ställe o tillbringa ledigheten än i sängen ? 

Iafall några timmar till, innan jag ska ner till Nynäs och klippa mig, hatar att klippa mig eftersom håret blir kort :P och jag har ju inte långt hår men, har bara mig själv att skylla när jag inte klippt mig sen i somras!
Hade tänkt att klippa mig i oba i vintras men orkade aldrig ta mig dit.

Annars har jag inget på dagens måste göra mer än att ta ut hundarna på en sväng, men det får blir senare, idag ska angelina ta bort stygnen från sin operation tumörer som var godartade.

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards