nenno

Alla inlägg under november 2014

Av Jennifer Johnsson - 5 november 2014 07:39

Spännande, lite nervöst !

Av Jennifer Johnsson - 4 november 2014 11:00

Igår var det fotografering av lägenheten även mäklaren Anna kom med sin man ( som oxå är mäklare ) det var 10 år sedan jag praktiserade hos dom som " mäklare " Sjukt vad tiden bara springer iväg!!


Anna kom in och tyckte det var så fint så, kul med beröm fast man inte gjort själva renoveringen eller något, den äran är ju viktors som bodde här innan, men Anna hade full koll på vem han är.


Fotografen var oxå jätte nöjd av att det var så fint och rent.

Fick massa beröm om allt. Anna tyckte jag skulle sitta i städskåpet på visningen och lyssa på allt fint som alla kommer att säga om lägenheten.

I morse åkte jag bussen med mamma till stallet och hon forsatte mot sitt jobb, så hundarna o jag gick o mockade tog ut ponnyn o calypto, sen fylde vi hö o jag red ut på Rozqoo.

Sen kom syster som hade slutat jobba så akte vi hem pakade ner våra kära macbookar och for till ica för lite handling sen så eller ja Just nu är jag nere med syrran i lägenheten hon laddar tävlingsfilmer till sin blogg på häst tävlingarna ( dom senaste två helgerna som har varit).


Jag har kollat klart på min serie o ba ha det bra, e ju ändå ledig idag skönt att inte ha något på schemat alls :)
Sen blir det ner till helene på film o mat hoppas jag.


 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards