nenno

Alla inlägg under april 2014

Av Jennifer Johnsson - 29 april 2014 09:55

Tog in tog upp, usch!! Lämnar nog denna hög med 200 plagg till NÅGON annan ?
Snart upp på ponnyn o rida ut med josse o åsa...

Av Jennifer Johnsson - 27 april 2014 10:26

Damn 16 dagar kvar till alanya hihi Lycka!!! Har bara inga Kläder!!!! Hahaha Gaaaaaah faaaan ! What to dooo?

Mina tokiga damer!! Zeynep o gülay!! ???
Dom är I eregli Och köper bil :P

Av Jennifer Johnsson - 26 april 2014 15:46

Både arg ledsen Och Så besviken över att jag inte fått tjänstledigt I September, för att jag Ser inte själv problemet heller. För det Finns folk som Vill jobba och det är ändå ont om tider.
Kunde bara chefen inte varit SNÄLL o Ge mig tjänatledigt? 
Sen finns det folk som är sjuka 15 gånger om året Eller helt enkelt bara säger att dom är sjuka fast dom är Och jobbar på annat jobb..Eller bara skitet I att höra av sig Och sätter andra I skiten?! Vad e felet? För att man är för ärligt? Då Får man inget utav de? Eller att man kanske har ställt upp för mycket för jobbet? Jobbat hur mycket extra som helst? Ja inte Får man NÅGON vidare utdelning for det heller? 

Kanske Dags att börja tänka I andra banor?

Av Jennifer Johnsson - 25 april 2014 07:40

Igår efter jobbet for jag till stallet mockade Och fikade, Sen körde syrran hem mig (:
Somnade en timma, sov som vanligt???! Dåligt på jobbet.

Sen åkte jag till nynäs Och kollade lite I affärerna vart iafall en ny foundation Och ett par örhängen Väntade ut mina bhar från konsum, in på systemet Sen upp med bussen till Helene Och på bussen träffadr jag Alex (:
Trevligt sällskap, go mat o go vin ((:

Av Jennifer Johnsson - 24 april 2014 11:35

Mum, öppnade din rosè ?

Av Jennifer Johnsson - 21 april 2014 08:38

känner mig ÄNTLIGEN LEDIG!
FÖRUTOM.... Att syrran undrade om jag kunde ta hennes två nätter...

Nu mot stallet o rida ut en sväng med mamma! Sen blir det nog hem o måla I källaren o beställa bhar från nätet, hittade en jätte bra soda som har e o f kupor Och med Brett band på ryggen! Lycka!! Hoppas dom bara Sitter bra Sen när dom kommer (: vet inte Vilken häst jag Får om de blir calypto Eller rozqoo, mamma skulle överaska mig! Mamma ska ta lillen sin..

Av Jennifer Johnsson - 20 april 2014 08:16

Nedräkning som bara den !!!! Så underbart! Känns Så jävla bra!! Plus att vädret börjar sätta fart här hemma, gör att livet blir roligare!! (: 12 timmar arbets dag kvar sen en natt på andra jobbet yeeej! Pengarna rullar in sakta mrmen säkert (:

Alanya <3 sakta men Säkert är man där !! 23 dagar kvar!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards