nenno

Alla inlägg den 3 april 2014

Av Jennifer Johnsson - 3 april 2014 11:45

rensat typ 2200 bilder från datan .. pff inte kul gjort lite mappar istl ... satan vad jobbigt, stackars datan inte lätt o hålla koll på all skit ?


För jag har ju bara 13839 bilder kvar .... FUUUCK vem har fotat så jävla mycket ?

Bjuder väl på lite bilder då ... Fler ska ju in... så har en hel del att gå igenom :O
Men vi kör turkiet tema som vanligt då :) ( Det bästa som hänt mig sedan 2011 bilderna )  

                                                       
                               
   

        

Av Jennifer Johnsson - 3 april 2014 08:31

Har inte bokat någon biljett ännu har lite svårt att bestämma mig om jag ska åka stockholm-istanbul-antalya eller stokholm-istanbul-gazipasa....
om jag åker till antalya går flyget 00.35 o framme i antalya 8.15 eller om man ska till gazipasa går planet 13.35 eller något sånt och framme i gazipasa 21.10 eller så.....

 Hmm...  Turkish arlines eller pegasus ? pegasus kan man ju lägga till kg för resväskan men inte på turkish  arlines.... fast dom har ju 30, men lär ju inte klara mig på de... och haft otur de senaste gångerna att jag fått betala annars har dom varit snälla o släppt så jag har rest med 40 kg ... men dom har väl blivit hårdare ?

Funtar på vad de ska bli för blommor på balkongen iår, helst inga som dör om dom inte skulle få vatten på någon dag, även fast det var sara som dödade mina blommor i sommras typ när jag sov över hos hästarna i några dagar, så de va inte helt mitt fel, lr jo kanske en .. han som fick lite cola o öl :) den blomman dödade nog jag...


Oh jag längtar så mkt efter doften av turkiet! damn ! eller ba sitta på balkongen o ta en cigg!

Adem kom ner i förrgår till min lägenhet han hade tydligen städat i en timma ? men va fan meningslöst att städa innan man åker hem, eftersom de drar runt en massa dammmmm medans man är borta, och ja, jag slapp o han gjorde de :D moahha

Har nog nästan bestäm mig för att renovera badrummet först köket kan jag leva med, men som mamma sa du ser ju köket jämt, jo men toan är jobbig.... eller ja e köket billigare att fixa så kanske de blir det ? Nämen, eller får man ett skyst pris så kanske de blir båda men de vågar jag inte hoppas på.

Har fått jobb erbjudande med arbetstillstånd i turkiet, men tackade nej eftersom jag ska plugga, och klarar nog inte av båda två, räcker gott o väl med att bara plugga. annars kommer lilla hjärnan bli trött!
   

Jag bara längtar till att få åka till Metro i oba och bara dunkra vatten o cola o vin i alla former och massa pasta ( adem lär ju äta upp den som redan finns :P) 
Massa gottig heter, lär ju behöva någon med mig som antingen packar upp eller packar ner, för betala de kalaset lär ju ingen vilja göra. Min dröm och även saras? är  väl att ha typ ett vin förråd haha, o det ska det bli, de får fan kosta ! Och köpa massa ostar jammmiii Oh shit jag längtar!!!!

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards