nenno

Alla inlägg den 8 juni 2015

Av Jennifer Johnsson - 8 juni 2015 14:03

Efter det att jag var hemma vid 5 igår så roppade Thomas efter mig som var vid poolen med gönül, art jag skulle komma och bada, upp och svirade om. Gönul jag o Thomas gick for att kolla I'm blomsterlandet hade öppet, ja vilket Dom internet hadddddddde Heller. Sen skulle Thomas promt med mig hem och han skulle sova hos mig men efter vi legat I sängen och pratat en stund, vart tombik hungrig så jag gjorde toast eftersom jag inte sett skympten av en affär sedan jag kom. Men men slutade med att vi gick hem till thomas. Och att jag sov själv eftersom kiddo somnade. Idag hae jag inget vatten så slutade med poolen första gången jag sooooolar sen jag kom ah var ju bara några dagar sedan.... Ska forsoka fa ordning hemma sen ska jag till serkan ikvall. Nu ska jag bara njuta av det sista av min ol som ar kvar ??

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards