nenno

Alla inlägg den 12 juni 2015

Av Jennifer Johnsson - 12 juni 2015 14:00

Igår när jag kom hem han, jag bara kissa när jag kom innan för dörren, och så stod thomas utanför och sa snälla syster får jag komma in och spela musik på din sterio och äta choklad och dricka fanta ....Snällllaaaa med dom där jätte vackra bruna ögonen. meeeen jag sa nej det var inte lätt att göra det till plutten. Han vart ledsen, smällde igen min dörr och sprang ut på min balkong och gömde sig för sin mamma.  åh vad han skrek när gönul väl fick in honom till sig och stängt dörren hör man hur han skriker och försöker ta sig ut i lägenheten, han har blivit besatt av mig. stackars pojken han som ska åka hem till tyskland om 2-3 veckor.

Sen vart jag väckt utav gulay på kvällen kl 21.00 eftersom jag saknade lite sömn timmar så ville jag fan sova.

Hon tyckte att jag hade sovit färdigt och att jag skulle med på poolpartyt på Aqua park, hoppade in i duschen och var klar på mindre än en timma. 

Sen kom julita till pool partyt och när det typ vart färdigt så for vi till Bellman som hade ladys night, med oss fick vi cha cha, han var det drag på har bara träffat han två ggr men skön kille blivande bäst vän i guess :D


Självklart skulle gökhan kolla hur allt gick till innan, folket kom som han hade fixat ca 300 personer el så tyvärr bara ryssar så det vart ju inte så mkt vinst för baren alls.
   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards