nenno

Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Jennifer Johnsson - 4 mars 2016 15:20

Igår vart det inte mycket sömn eftersom jag hade slumrat lite på planet till istanbul och på planet till gazipasa, och där hade vi sömn problemen.... Men upp och hoppa kl 07.00 ut med Zid försöka få liv i methi
( inte lätt när man har två trötta barn som inte vill vakna)

Sen vart det hel dag på Aqua frukost och middag och en stund i solen.

När vi gick av bussen hemma började det regn/ hagla så Zid vägrade gå så jag fick bära honom hem. Han var helt slut efter Aqua park.

Det är en kille som klipper ner palmerna, eftersom Zid är kung över Aqua park så skällde Zid ut honom efter det att han började klippa ner zids palmer ! O vad arg han var !!

Sen kunde jag inte sova i natt heller så somnade väl efter 3 .... Kul ingen vill umgås med mig .... Zid sov och methi sov .... Fina grabbar det !!

Men ja sen i natt har det regnat konstant, med lite olika tryck i regnet, så har inte gjort så mycket Zid ville gå ut så vart jacka på honom ( skyll dig själv sa jag till pojken som är rädd för vatten!)
Vi klarade oss ganska bra ändå fast vattnet gick igenom min jacka när vi kom upp till prestige app, då vägrade Zid gå, så då ville han gå hem och hade fått nog av vattnet!

Nu kom åskan och riktigt spöregn !! Bara vräker ner!!
Tur att man har tak över huvudet !!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards