nenno

Alla inlägg den 8 mars 2016

Av Jennifer Johnsson - 8 mars 2016 10:06

Igår var det orhans födelsedag som firades på ev resturangen? Orhan tog sig en lasagne, Jenny parmesan kyckling, methi köfte, orhans vän pasta bolognese och jag tog pizza ( med mig hade jag banan)

Innan middagen åkte jag och hämtade zids blodprovs papper som är godkänt, med redan på bussen var han så nojjig( han är ju livrädd gör veterinären) så han visste väl att vi skulle dit redan när vi var på bussen för han var extremt jobbig !! När vi gick av bussen ... Japp han visste ! Han vägrade gå! Så gick bära honom, för några gånger sen, vägrade han oxå gå men då satte jag honom i väskan... Men då hoppade han ur!!

Tönt vovve !!

Absolut sämsta bilden ever på Jenny o h Orhan !!

Av Jennifer Johnsson - 8 mars 2016 09:59

Zid och jag är nere vid poolen vi rakar fötterna ( han gör ) jag gör det åt honom, och klipper klorna... Han skriker så jävligt bara ... Det gjorde han inte förr!

Inget på dags schemat mer än att städa !! Och jag som fick 4 timmar sömn o h Varken jag methi el Zid vaknade av alarmet så .... Japp, omedveten sovmorgon till 8.15 .... Blir att försöka håll sig vaken hela dagen ! Och en sömn tablett till kvällen ! Måste få ordning på sov problemen, nu kommer ju mamma säga att jag gör för lite om dagarna det är därför jag inte kan sova ! Men jag är ju trött när jag får och lägger mig men det är då hjärnan börjar tänka för mycket !!!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards