nenno

Alla inlägg den 7 april 2016

Av Jennifer Johnsson - 7 april 2016 19:33

Med Zid och Jenny på stranden (:

Det var så jobbig att sola och bada Da Zid fast han hade sitt paraply, där låg han inte så länge plutten! Bara sola som gällde !!

Av Jennifer Johnsson - 7 april 2016 11:27

Jenny skrev här om dagen om vi skulle till stranden men då tackade Jag nej eftersom jag brände mig så mkt på ryggen i söndags, än stramar det lite i huden !


Men så skrev hon nyss så då sa jag ja ! Hade egentligen börjat städa ! Men att avbryta städningen gör mig inget !!

Ziddan följer självklart med ! Han ligger på balkongen i solen och har det bra !

I morse förljde jag och Zid med methi och jag hoppade av vid sjukhuset " min doktor" var i Ankara på möte. Men hon skulle komma tillbaka på måndag och vara här vid sjukhuset hemma i oba ! Kunde ju inte blivit bättre !

Nää dags att hitta någon bikini ( alla mina är så gamla o slitna ) men Jenny och jag ska handla nya bikinisar på penti någon dag när methi har fått lön !

Skabb Angelina prövar zids moppeglasögon som han ska få när mamma kommer !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards