nenno

Alla inlägg den 8 april 2016

Av Jennifer Johnsson - 8 april 2016 21:12

Efter middagen tog vi moppen till stranden ( inte för att vi är lata men ) Zid vill ju åka moppe!

Zid har varit lite hängig idag och sovit mesta delen av dagen. Han ville knappt ut och gå!

Men när vi kom till stranden efter kl 19 då var det fart på lillen !!

Har tränat i 3 dagar "vacker tass" och ca 5-10 per gång....

Och jag som trott att han är lite små dum i huvudet .... Men det är hanntydligen inte !!!
Eftersom han förstår vacker tass!

Men när man säger kom .... Nä du morsan lnte fan tänker jag lyssna på dig heller .....


Mycket moln idag men det har varit kvaft!
Moppen var alldeles fuktig idag när vi åkte hem från stranden !

- Näää nu ska Zid ut på sin natt promenad för lite kiss och bajs!
Men zids bajs påsar är slut !

Det var det ända methi glömde handla idag ! Så methi får en 9/10 idag eftersom han kom ihåg att hämta madrassen som varit på tvättning ( så skönt med detta land!! Man kan bara lämna vad man vill och så tvättar dom det ! ) så nu är madrassen redo för alla svettiga som ska komma och sova ! Och det kostade bara 20 lira !! Så den får åka in på tvätt efter sommaren oxå !
Sen kom han ihåg tomater och bulgur ! Så grattis methi du börjar minnas saker ! Jag e så stolt !!! (;

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards