nenno

Alla inlägg under februari 2011

Av Jennifer Johnsson - 15 februari 2011 22:00

Slutade jobba kl 20.00 

Lynn bebisen kom och mötte mig vid bussen! duktig vovve<3  sprang så fort så när hon skulle stanna så åkte hon bara förbi mig! Ooops!


I morgon blir de gym med Kp och Ca :)

Sedan klippa håret och lite annat :)

På söndag blir de Ikea med helene .. Längtaaaaaar <3 :D

time for sleeeep!

H&m

Av Jennifer Johnsson - 15 februari 2011 09:30

Igår kom paketet från hm :))


Detta skall ner till lägenheten i alanya :))

Köpte två av allt förutom badrums mattan :) 

  

Av Jennifer Johnsson - 14 februari 2011 14:00

Var Gymmet med kp avklarat vi körde en timma vi var helt själv sååå skönt :D


Sa till Kanka igår att om amry är skit så tyckte jag att han skulle vara ledig i några dagar!!

Och att då skulle åka till in mamma, men de vill han inte han tog bara ledigt om jag kom. Så kanske blir en liten tripp allt :))

Så kan kanka hjälpa mig med att köpa air condation oh lite andra prylar :)

Så kanske allt kan vara klart inför sommaren :)


Love you broo <3

  

Av Jennifer Johnsson - 14 februari 2011 08:47

Kul för er som har någon fin person!

Lite värdo, för oss som inte har de :P


Det är Jätte hallt ute Brrrrr! 

DET VAR ju nästan vår för två dagar sedan! Uff yaa!


Snart blir det Gymmet med Kp :) Hon plockar upp mig snart, dax att plocka ihop gym sakerna :)

Fick ett sms av Emelie att hon e magsjuk ..... Håll dig undan ifrån mig!!! :D 

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2011 21:45

Idag har jag jobbat 12 timmar! trötter!

Inte bara de, I går var jag och Emelie hos Joni och drack oh även käre Reynaldo var där :)

Som vanligt kommer Joni inte ihåg så mycket mer än att vi hade kört ÖL spelet!

NEEEJ MEN vad ovanligt Joni??! Du har ALDRIG haft minnes luckor för :D

Tok full :S

Tack vare en ÄCKLIG, SNUSKIG shoooot! Fyfan!

Emelie oh jag drog hem typ 4-5, tror att vi vurpade kanske 3-4 ggr ute och ah de va tydligen as kul :P eftersom vi låg på marken och höll på dö av garv!

Vaknade upp med ett sår på knät!

HUR?! Kände inget innan, hade blödat ner Emelies säng och insidan av min jacka... Mysko :D


Av Jennifer Johnsson - 11 februari 2011 18:30

Vilken tur att man fick skjus till jobbet idag utav nattens gubbe :) THANK YOU!! 

Hade lika tur när ja skulle åka från jobbet och ner till nynäs ! SKJUS! ltckliga jag idag!

Som vanligt när det snöar i detta landet så blir bussarna inställda! WIHIH!! Happy! Not!

Kan ju tro att vi aldrig haft snö i detta landet förr :P...

Men men, så fort de kommer snö så, e de stopp i både tågtraffiken och busstrafiken! Samma sak varje år!


Idag har jag gymmat en stund! Sedan var jag hos emelie och larmade kläder, och sedan vart det ösmo för att hämta ut paket från nelly, 4 par skor och en bikini över del :)




Shuleleluuuu

Av Jennifer Johnsson - 10 februari 2011 21:30

             
Scorett - 999 Kr                      H&M - 299 Kr
              
Scorett - 599 Kr                    Nelly - 199 Kr

     

Friis & Company - 849 Kr

Av Jennifer Johnsson - 10 februari 2011 09:45

Igår pratade jag med chefen om att jag kommer vara i Alanya Maj-September.

Känns skönt att ha det avklarat ;D Wuhiihiho!


Nyårafton på Bistro Bellman!


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards