nenno

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jennifer Johnsson - 6 oktober 2011 08:37

Hmm gillar denna soffa :)
Blir nog den från Mio möbler :)


Dags att hoppa in i duschen... Sedan blir det jobb 10-20.
Varför blir man så sjukt trött i sverige?
Skulle kunna sova några timmar till men neeej! inte de heller nu börjar allvaret igen med jobb osv :)  

:)

Av Jennifer Johnsson - 5 oktober 2011 17:31

Jahapp första dagen på jobbet på typ 4,5 månad då!
Som började med ett möte! Var helt okey!

Lämnade sophies saker som hon beställde av mig från turkiet :) Hon såg glad ut afall, bikinin gillade hon!

Nu blir det en film. 

Av Jennifer Johnsson - 5 oktober 2011 10:15

Igår efter att jag skrivit på papper med Viktor, senast inflyttning den 28 oktober :)
Sen så vart det att vänta på Forro gick i stora nynäshamn, hittade två koftor och en bh då dom är rejält slitna efter sommaren! och den där muppen forro hade ju glömt nyckeln på jobbet så fick ju sita och vänta till den nissen kom oxå!! Jag frös jag var lila!!

Hade en hel del att snacka om, inte ens hälften från att snackat klart om allt...
Mysigt var det, köpte med mig kanelbullar för att de va ju kanelbullens dag!


Idag blir det jobb, ehm bara möte på 3,5 timma så lugna puckar :)

Är enormt besviken på två personer! 

Av Jennifer Johnsson - 4 oktober 2011 12:30

ska hoppa in i duschen snart sedan bär det av till nynäs och möta ut victor vid nordea 

och skriva på papper på banken, sedan boka tid med min bank och skriva på lånelöftet :)
osv, sen e den min :)

Kanske kan man hitta något i kläd väg då ja INTE har några kläder? :O

Kollat på film med lynn :) Ville sova länge men ... vaknade vid 9? hmm.. vrf denna tid? kunde ju fått sovit till 12 om jag ville?

Min Favo låt <3

 

Av Jennifer Johnsson - 3 oktober 2011 23:15

Fick ryck idag efter kl 14.00 och skrev till malin om vi inte kunde åka till IKEA :D
och straxt efter kl 3 kom hon :D
Så vart det att shoppa på ikea :) Wiii

Vart en ny stekpanna till nya hemmet 4 st blomkrukor, diskborste,riv hjärn, ett sallads fat, galjar och lite annat :)
Malin shoppade blommor och blomkrukor och fin lampskärm och lampfot och lite annat :)  

Vägen hem? Ja den gick ju GALANT :D lr hur m ;) 

Precis kollat på - Hur många lingon finns det i världen :)
Super duper mysig film :) snart sov dags för ögonen .. Ja dom e trötta dom :)
Tolga är full, så ska försöka få honom att sluta med spriten oh sova lr något istället! 

Av Jennifer Johnsson - 3 oktober 2011 10:45

Alanya bring me back?
De e kallt oh jag fryser, de regnar och är molnigt... Kan inte se solen?? 

Kom hem natten till Söndag, Kullis plockade upp mig :)
Fick tillomed ut mina resväskor... Den lila har normalt bara tre hjul lr ja onormalt... Eftersom om att de ska vara 4 st.  Den gråga hade 4 st hjul när jag lämnade den ? men kom fram till arlanda med bara 3 hjul.. hmm Skumtomte :)


Igår drog jag till Helene Lämnade lite saker som jag hade köpt till dom :)
Men Nea fyllde år vilket jag inte alls hade koll på ... Ja ba du skämtar nea, hon sa nej så va tvungen att fråga helene först :P Haha... Jobbigt läge:)

Vart en sväng sedan till jobbet och madde och annelie jobbade :)
Sen kom mamma och plockade upp mig så åkte vi till stallet och red :)

Hoppade i sommarhagen med dyrgripen, sedan vart det ner till nynäshamn och kolla på min lägenhet :)) Som var super duper fin :) Inflyttning om ca 2 veckor :D 

Av Jennifer Johnsson - 1 oktober 2011 13:01

Da har man varit vaken i ca 5 timmar vart vackt av tolgas systers dotter, men var sjukt trött sa gave henne iphonen sa hon kunde spela svanp bob! Men jag kunde anda inte somna om för hon  jiddrade sa mkt.. Lekte med henne tills hennes mamma vaknade  sen avrt det frukost med hela denna familj.

Plan b .... hukandes... fett jobbigt!!!!
kommer nog somna gott pa planet i kvall :) Hoppas det blir gode mat :) Ifsg har Turkish arlines alltid good mat :)

Men men  kom fran duschen för en stund sedan .. far la se vad vi hittar pa har nest :) 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards