nenno

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av Jennifer Johnsson - 12 februari 2012 22:45

Igår jobbade jag 12 timmar och straks efter kl 20 ringde joni som var med reyyan och ville partaya sa de va ju lite svårt att hinna hem och fixa sig och sedan dit igen  men ja det kunde jag väl tänka migatt kunna fixa, men när jag skulle stå för folk som skulle komma hade jag givit upp!
Men vart i afall inget efter som ingen kunde/ hade pengar .... Vilket jag ändå drog en lycko vinst utav .. efterso jag skulle jobba 12 timmar idag oxå, och upp 5.20 peeeeeeeest!

Men så ringde jag Joni när jag var i ösmo och väntade på tåget, och när jag gått på och satt mig på tåget säger jag till joni JAG MÅSTE ringa syrran han ba jaaaaahapp så, skickade sms till henne om att det låg en lila kamera emellan säterna och undrade om jag skulle ta den eller inte.. hon undrade ju självklart vad det var för märke , och jag skrev jag vet inte vågar inte kolla på den , en ska jag ta den? ja sa hon, så skrev jag att men tänk om någon bara testar mig och jag tar den och så säger dom typ JAHAAAAA vad ska du med min kamera till..

Men undrade om hon var säker för hon hade peppat mig rejält ändå fast jag var skrajsen i brallan för att jag skulle ta den... när tåget stannar i nynäs gård ska jag ta den LILA KAMERAN som ......
är en LÄCKOROL FUCKING ASK ... DAMN vad besviken jag vart HHAHAHHA
.. Kanske lite trött som uppfattar att det är en lila kamera? Hell YEAH.. 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards