nenno

Alla inlägg den 15 februari 2012

Av Jennifer Johnsson - 15 februari 2012 21:00

Idag har vet varit kurs utvecklingsstörning då de va ba att ta sig till bussen som gick 6.57 JOBBIGT VAR DET att ta sig upp idag! Kunde man inte få varit ledig just bara idag!

Sedan vart det lunch med bea och gunnar och sedan tillbaka till skolan igen, dagen gick väldig fort!
vart kyckling och bbq sås med ris, bea tog kebab och gunnar? hmm svårt att säga vet inte vad han åt!

Sedna gullmarsplan bussen hem, tur hade vi när vi kom upp från t-banan den hade tänkt att åka men väntade på två springandes muppar=)

Sen kom jag hem och mamma kom med mitt soffbord som syrran har betalat :)) SNÄLLT! BÖÖÖH Från Village
Fast med vit skiva:)

 
Håller på att kolla på tavlor, men vet  inte alls vad jag vill ha? så svårt!

men något med färg.. tror jag lr jag vet inte ..

Jag saknar som fan salep jammiii fan att jag inte tog med mig några paket hem från alanya!!


Denna jacka ångrar jag mig sjukt mkt att jag inte köpte på Ipekyol i alanyum :(
Tänk om dom har den kvar för halva priset när jag kommer :D Då skulle jag vara den lyckligaste <3
     

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards