nenno

Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Jennifer Johnsson - 14 februari 2012 21:45

Shit asso det var verb, substantiv och adjektiv....
Hur ska jag kunna de på turkiska? hur krånligt som helst!! uff

Det var iallafall 2 st till som hade lägenhet i Alanya och en i Marmaris, väldigt blandrade åldrar på 15 st män och tjejor/kvinnor. 


Nästa gång skulle de bli annat mera ord/talande och lite annat ser framemot nästa gång :)

Hade otur och missade nynäs tåget på typ 15 sekunder så vart man lite butter! Så väntade på VH tåget som det SJÄLVKLART VAR signal fel ? är inte det vanligare än att tågen går som dom ska?


Hakan hade ringt några gånger under lektionen, men när vi slutade var det ingen på andra sidan afghanistan som svarade! :( <3 

Av Jennifer Johnsson - 14 februari 2012 12:30

IDag blir första dagen på Turkiska 1 kursen för nybörjare.
Spännande :) Måste ba hitta till studium och köpa mig denna bok..
 
Sedan hem och plugga lute uttvecklingsstörning, känner att jag ligger efter ( för att jag inte gjort en enda uppgift sedan jag började)  Hmm.. Måste sluta slappa och saker måste börja SKE!!

Idag är det ju denna roliga dag alla hjärtans dag... = ensam får la ta hand om mig själv efter Turk kursen då!!

Har inte hört något från Hakan ännu men han har säkert bara kommit fram säkert, tog ju typ 6-7 timmar att flyga från turkiet , vem vet dom mellanlandar kanske oxå?
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards