nenno

Alla inlägg under augusti 2013

One

Av Jennifer Johnsson - 23 augusti 2013 17:11

!

Av Jennifer Johnsson - 21 augusti 2013 09:41

Av Jennifer Johnsson - 13 augusti 2013 12:56

Eftersom mamma åkte hem idag vid 12 tiden med transfern så blev de Inge hoppla pålle idag!
Så har tagit en Time out vid poolen!
Första gången man är hemma själv typ sedan 14 maj kan inte minnas en dag jag varit själv just nu?

Va ska man göra då jo jag har stekt lite, sen ska jag kolla på en film för de va ju typ 4-5 v sedan tror jag?

Beräkningarna är inte helt 100, för jag är ju inte helt 100 heller *^ höhö

Annars hade det varit en perfekt dag o badat hos hästarna utan alla barn!

Men men någon som hyr lägenheten under mig så det är ett par turkar så idag har man får limon saft med is i satt hur bra som helst! Tacka dom för de eftersom jag håller på att smälta i denna värme !
Man hoppar i poolen sen upp igen! Sen när man torkat är man svettig igen!
Hoppas ni där hemma har det bra o h att mamma tar med sig lite sol hem till er som vill ha (:

Av Jennifer Johnsson - 12 augusti 2013 23:13

Här ligger mamma på balkongen !
Hennes sista natt! Spenderade kvällen i centrum drack färskpressad honungs melon ! Gott! Tar ju slut så jävla snabbt bara *arg*
Skulle kunna leva på de!!
Centrum gick vi från kleopatra till centrum o åt mat sen gick vi till hamnen i Alanya o tog os två glass kulor var på stora cafe!

Så mammas transfer rullar kl 11.50 här utanför istikbal ! Så jag får sussa själv ! Nä då jag ska sova med Leif på nätterna !! :D
För han får inte bada på ett tag då alla damp barn härjat vid poolen o haft sönder herr krokodil Åke !! TASKIGT LEIF SAKNAR ÅKE !!! Så ere bara !!

Får vi se om de blir några bilder !

När min gulliga pålle tiny ser mig så gnäggar han varje gång. Undrar om det är för han gillar mig eller frukten han får av mig ! Hoppas inte sista alternativet för då blir man ju ledsen !

Måndagar, onsdagar o fredagar vill man int bada i poolen hos hästarna för så har 30 ungar varit där o haft simskola! Tänk ! En massa urin ??! Uscha vinscha!

Av Jennifer Johnsson - 11 augusti 2013 15:15

Dags att hoppa in i duschen o ta mamma sen till Alanyum så hon kan få sig en transfer till flygplatsen på tisdag då det är dags för henne att åka hem.

Så blir det middag i Alanya Centrum må kolla om långbent kommit tillbaka från Semestern så mamma kan shoppa lite kläder :)

Har varit dö tråkigt o blogga eftersom det är i stortsätt samma saker hela tiden.
Men nu börjar de bli lite kul igen, och kul att så många kollat in även fast jag inte skrivit något :) <3



 

Av Jennifer Johnsson - 11 augusti 2013 00:53

Men jag fryser!! Gissa vad... Jag skäms eftersom det är 26 grader ute!
Hur kan man frysa då egentligen?

- helt sjukt! Men mamma har vant sig oxå! Så hon gick in för hon fryser! Dags o sova ! Upp med 08.00 bussen o till hästarna o ha lite ridtur!
Blir ju några timmars sömn om man somnar någon gång!

- <3 älskar Timeflies så mkt! Somna med hörlurarna på till hans härliga texter <3 puss på honom !

Av Jennifer Johnsson - 10 augusti 2013 19:32

Jag får väl ta o bada snart med min käraste! Bara lite läskigt att behöva gå på motorvägen ! <3

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards