nenno

Alla inlägg under augusti 2013

Av Jennifer Johnsson - 9 augusti 2013 08:58

Jag vill jag vill jag vill ha regn ska det vara så svårt att få regn ? Jag önskar mig inte så mycket mer! Jag vill ha regn!!

Sedan 14 maj har jag upplevt regn i två minuter och det var en månad sedan! Och de va det minsta regn dropparna jag varit med om här i Turkiet!

Tänk att få bli lite blöt!! Skulle vara mysigt, nu när jag önskar mig regn så skulle jag även vilja ha lite åska !

Tack o bock!!

Av Jennifer Johnsson - 6 augusti 2013 13:46

Råkade blogga från mammas blogg i morse då hon va inloggad på telefonen! Tur att de inte vart publicerat då!

Har hänt en hel del grejer sen jag bloggade sist. Men men!
Min mamma kom i fredas Josefine o Lovisa åkte hem i onsdags !

Annars en ledig dag från pållarna! Varmt! Sara ja o mamma har skurat mattan som syrran fick att lukta illa! - fy dej Josefine ! Då ska få n feting av mamma sen när hon kommer hem ! Annars har vi tvättat balkongen o mamman har skrubbat bort måla färg! Och jag försökte få fönstrena rena efter ketchup o majonäs kriget Sara o Josefin startade o även från kriget innan som inne höll kola sås till glass krig som inblandade va med på! Jag, Sara, Kenan, Josefine o Lovisa !

Tack för städ hjälpen ! NOT!
Okey ... Då.... Josefine försökte med fönstrena innan hon åkte !

Så nu är det poolen med Sara o mamma sen ska vi till mudo och handla o middag på Shakespeare !

Sara åker hem på måndag o mamma hon har ingen biljett hem ännu !


Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28 29 30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards