nenno

Alla inlägg under november 2013

Av Jennifer Johnsson - 6 november 2013 06:23

För att vara på jobbet om 20 min för att göra dagen 7-15.15? Damn beundrar verkligen alla människor som är Uppe denna tid 5 dagar I veckan, kan inte vara normalt (:

Idag efter jobbet blir det att åka till stallet och rida rozqoo, eftersom syster frågade om jag Ville hopp träna någon av hennes hästar I morgon, tränat har jag nog inte gjort på 6 år kanske ? Så att då får åsa ta mig för den jag är och inte tjata på mig Så mycket om alla fel man gör, hihi.

Lite skillnad på hästarna här hemma och I turkiet man får helt enkelt en jädrans träningsverk helt enkelt där borta var det mest skritt, o inte Så mycket arbete på häst ryggen mesta dels hålla koll på dom som aldrig ridigt för!

Mowgli kissar inte på backen Han inte han kör kärran påengång istl (:

Av Jennifer Johnsson - 4 november 2013 21:43

Varit med syrran på mekonomen bilen ha varit inne, Så vi gick till ica på ica kvantum i Nynäshamn vinna det då fan aldrig något bröd, eller Så finans det men aldrig något man vill ha!!!!! Skrämmande!! Och att man ens får lägga dem på golvet ... Knas!!!

Vart lite shopping med syster damn, 800:- Ja hur många dagar är det kvar till lön egentligen?
Sen städade vi våra rum på övervåningen, o bytte sängkläder det var då efter längtat!!
Sen vart det fotbad framför brasan, efter de hoppade jag in i duscheno sen lagade jag mat och sen vart det häng framför kaminen igen med en lång tråkig svensk film!
L?GGER OCH VÄNTAR PÅ ATT WALK?NG DEAD SKA KOMMA UT, PÅ NÄTET!!!!!!

Av Jennifer Johnsson - 3 november 2013 23:15

I MORGON BLIR DET ATT BOKA

 

FLYGBILJETTER TILL ALANYA BABY FÖR

NYÅRET!

GLAAAAAAAAAAD!!



Kanske lite sent ute med denna låt men I LOVE IT!

Av Jennifer Johnsson - 3 november 2013 14:37

Där var ju farbror mowgli för en vecka sedan o vart lite drogad..

Så han hängde med oss i bilen, medans han skulle vakna till han hade sina läppar på josses ben läpparna på var sin suda om låret Såg ut som han hade ett grepp om hennes lår om han ville ta sig en kött bit

Av Jennifer Johnsson - 3 november 2013 09:59

Lite suddiga men what to doooo?!

?väntan på att josse ska duscha klart

Av Jennifer Johnsson - 2 november 2013 17:23

I morse tänkte jag gå upp kl 07.00 men vaknade kl 06.30 Så jag gick till jobbet tog mig 55 min men jag hade inte räknat med att kossorna skulle stå I Hagen, Så jag kastade av mig jacka och rullade under taggtråde , undrade meat om det bara var kossorna som Såg heffa klumpen slå en volt under taggtråden ?! Tur att man hade hunter stövlarna på medans benen gled isär I koskiten^^

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards