nenno

Alla inlägg under december 2013

Av Jennifer Johnsson - 11 december 2013 10:33

Promis med dom fyrbenta i skogen innan jobb 12-07.10 !
Letade efter turkiska simkortet i 30 min, fann det gjorde jag oxå, man tror man är smart och lägger det någon stans på ett brasställe så att man kommer ihåg vart man lagt det men Nej Nej, låg i en väska i ett litet fack, gjorde säkert det för några månader sen när jag var i luften påväg till sverige, snart är det dags att packa!!!! Wooooooop!!!! Awsome äntligen! Vad skulle man göra utan turkiet ^^

Av Jennifer Johnsson - 10 december 2013 22:04

Blir ju en hel del ledsama låtar just nu, och allt förknippas med dig min vän <3



Av Jennifer Johnsson - 10 december 2013 14:31

Mowgli biter Calypto,calypto biter Rozqoo, Rozqoo biter mowgli! Det går bra nu!!

Mowgli har över tag, Rozqoo lipar ( hade tungan så säkert 1 min

Oooooooch Rozqoo vinner fighten

Av Jennifer Johnsson - 6 december 2013 18:30

Precis suttit framför brasan och ätit rödbetsallad med köttbullar med syrran och så har vi slagit in lite Jullappar :)

 Efter ikea igår henka jag till Malin o pelles nya lägenhet i Handen, super fin!!
Sen dags o sova fick dela säng med dem, snällt va ? Bara att det var någon som sov somlåg och kliade sig hela tiden , någon som snarkade, och en förbanad väckar klocka som sa tick tick tiiiick, efter 1,5 times försök att sova så gav jag upp, tog min kudde och täcke och drog,  gick ut och rökte, la mig på mattan, somnade efter 2,15 för de va det sista whatsup smset!!
Upp med tuppen kl 5 för att bli hem körd eftersom malin o pelle skulle jobba, så ja! Hem kollade på solsidan sen somnade jag efter 3-4 timmar ringde syrran och frågade om jag skulle raka Rozqoo och sen vart jag upp plockad efter 30 min, satan i gatan vad det tar tid, eller så har jag helt enkelt inte vanan inne längre! - Så är det nog!

Sen tog jag en promenad med hundarna och Rozqoo och ja HAN VAR VILD, han vart Jätte rädd för något så drog tag i grimskaftet och då stälde han sig på bakbenen och flaxade med fram benen i luften, ja det hände ju några ggr sen gav jag upp så vi gick tillbaka till stallet! Så tacktade han hela vägen hem, SATAN vad jag var putt på honom, JOBBIG GRABB!

Tog Kungen själv till Tältet så att Mowgli kunde rulla sig, eftersom det verkligen är något han älskar, när man ser hans livs glädje känns det ännu mer sorligt att han ska få en plats i himlen, ser ut som vilken lyckligaste grabb som helst, undrar bara om han vet vad som väntar honom?
Även fast han säkert har på känn att det är något som kommer hände så är det så orättvist..... Varför han ? Kommer aldrig i hela mitt liv glöma hans flygande ridturer med  mig en meter ovanför sadeln! 

Han har satt sina spår, dom kommer alltid att finnas kvar! THE  ONE AND ONLY KING MOWGLI <3 


               

Av Jennifer Johnsson - 5 december 2013 18:52

Sitter i sängen o borstar håret som jag inte gjort på några dagar nu, och väntar på att malin ska sluta jobba så ska vi ut i stormen och åka till ikea, men tanken kom upp, vart är mitt turkiska sim kort? hmm Fan om man inte hittar det, men ingen idea att leta nu, får bli morgon dagens syssla....


Fick en bild från Gülay att grannhuset Melani låg det två personer och solade, på tredje våningen DAMN, fan vilken lång sommar dom har haft det iår då! JAG VILL OXÅ BLI BRUn, även fast jag inte är så duktig på det så önskar jag att jag är en sådan person, det är så fint och vara brun!


Här om natten drömde jag att jag hade varit i alanya i 2 veckor och attt jag skulle åka hem om några dagar och aty jag inte hade varit och hälsa på Sami och hans fru med barn, jag var helt hysterisk i drömmen! Mamma och jag köpte en mys dräckt från lindex... ( tror ja det var ) till lill bebisen! o den e så fin :D så i min kära hemska dröm ( då var den det) hahha Så han jag inte träffa dem och bebisen fick ingen mys dress!


I morrn vart men ledig, eftersom jag jobbade gårdagens natt så var ju ledig en dag denna vecka iafall, fast inte så  synd om mig egentligen eftersom jag har jobbat 3-4 ggr i veckan sedan jag kom hem ....

Bild på Gülay och skitungen Thomas :D <3


Av Jennifer Johnsson - 5 december 2013 09:14

Tillomed Bergen I alanya har fått snö innan oss!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards