nenno

Alla inlägg under december 2013

Av Jennifer Johnsson - 24 december 2013 13:05

fet text GOD JUL ALLA FINA MÄNNISKOR

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2013 11:27

Äntligen får Han åka I bilen !!
Fina hästen <3

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2013 07:52

Slutade jobba kl 8.10 sen vart jag upp plockad utav mamma sen åkte jag hem och sov, sov så dåligt på jobbet, sen vart det saffrans pannkakor, sen tog vi en sväng till haninge brände nästan inga pengar alls:D bra jobbat, sen kom vi hem vid 17.00 Satte igång med maten fort o så först kom josefine och åsa som hade varit I skärholmen och julhandlat, sen kom mathilda, milla o jimmy så vart det may o ost o kex och damerna slog in julklappar ((:

O Lynn la en ljuvlig raaaaaaaapppp

!

Av Jennifer Johnsson - 21 december 2013 19:29

why

Av Jennifer Johnsson - 21 december 2013 15:06

 

 

 

Tell me what does it look like in heaven
Is it peacful, is it free like they say
Does the sun shine bright forever
Have your fears and your pain gone away
Cause here on earth it feels like everything,good is missing
since you left,
and here on earth everythings different,
there's an emptiness,
oh oh I,I hope your dancing in the sky,
and i hope your singing in the angels choir,
and i hope the angels know what they have,
I'll bet it's so nice up in heaven since you arrived,
So tell me what do you do up in heaven,
are your days filled with love and light,
is there music,is there art and invention,
tell me are you happy,are you more alive,
cause here on earth it feels like everything good is missing
since you left
and here on earth everythings different,
there's an emptiness
oh oh I,I hope your dancing in the sky,
and I hope your singing in the angels choir,
and I hope the angels know what they have,
I'll bet it's so nice up in heaven since you arrived,
I hope your dancing in the sky,
and i hope your singing in the angels choir,
and i hope the angels know what they have,
I'll bet it's so nice up in heaven since you arrived,
since you've arrived.

Av Jennifer Johnsson - 20 december 2013 19:35

Så går det när man är Ute och röker o coca cola har ett snurr hjul utanför city gross o man skvallrar för syster o Mathilda sjklart vinner dom Sig en varsin julgran o vart fotograferade, med hjälp av en tjej som puttade lite så Ja de vart två granar!

Av Jennifer Johnsson - 19 december 2013 13:05

Jag hoppas att din första natt I himmelen har varit bra, och att du träffat dina kompisar, och att dom bjuder på en Massa god mat och mycket godis där Uppe <3

<3

Av Jennifer Johnsson - 18 december 2013 22:18

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards