nenno

Alla inlägg den 10 september 2013

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2013 10:15

Vart tydligen ett utkast? igår ) så vi prövar igen =)

Igår när jag vaknade vart det en dusch sedan gick jag till mark Antalya o shoppade lite,emre kom efter 2 timmar sen for vi till mitt hotel o lämnade saker sen vart det vidare till nästa shopping c som heter migros, kollade i lite affärer köpte en klänning o ett par leggins och en mascara.
Sen gick vi på bio och sen vart det fika! Filmen ca hur kul som helst!!
Emre tyckte väl inte att den a lika rolig som mig mm va fan (:

Sen tog vi bussen till hans kompis vars lille bror hade fest eftersom han klippt bort förhuden ( kommer inte på vad det heter) men men ni fattar var en hel drös där, sen efter de vart det bilrace med Lill killen som Hängde ut från bilen. Ett antal 10 bilar åkte efter ! Jag med!!
Alla tutade o tjoohade.

Senare vart det hem gång o öl i studenternas kvarter här i Oldtown Antalya! Lika bra dag igår !
Förutom böneutroppen som hölls under festen! Men det gick de med men varade ju i typ 30 min med två olika killar som höll i Micken.

Av Jennifer Johnsson - 10 september 2013 10:14

 så då är det typ bara en månad kvar ? :((
Dags att trappa ner på hästarna o få sig lite färg snart? Hur kan toden ha gått så fort? vad har hänt? vad har jag gjort?

why why why ? det är inte okey att dessa månader sedan mitten av maj har gått så himla fort känns som man kom för en månad sedan ?


Tänk vad man kommer att frysa när man lämnar turkiet emot sverige, vill inte ens tänka tanken ... blir att köpa sig en ny jacka direkt!

Men tänka sig vad skönt det var att få sova i sin egen säng i natt ooh  jag sov som en stock!! var inge större fel på hotell sängen men hemma är alltid hemma, idag är det senare städning på schemat ser ut som någon släppt en bomb!! vet inte vad som är rent o skitit heller ....

längtar till 1 oktober för då kommer min tysk <3 



Så här såg det ut när man skulle åka, kommer knappt ha någon vikt med mig hem alls!! förutom de få sakerna jag köpte i Antalya.
Ingen vits med att man tar med sig något här ifrån det är ju det som är så bra :D

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards