nenno

Alla inlägg den 12 september 2013

Av Jennifer Johnsson - 12 september 2013 21:45

Skulle gått till stranden men, kom aldrig ut eftersom kärring jäveln stod och spolade gatan i två timmar! Så Thomas knackade? Dunkade med armarna på dörren öppna gjorde jag! Han levde lite rövare tills han fick syn på mina get mattor så sprang han o klappade den o sa hund hund, o va ja garva !! Ja sa nej nej !!! Bääääää bäääää Thomas sa hund hund !
Söt unge!! Sen sa ja neeeej bääääääää ( vete fan hur man för ljud som en get, men tror inte han hajjar skillnaden när man är 22 månader :P Hahaha!
Sen tog han upp " hunden" snurrade get mattan i luften o sa vovv vovv !
Döööööör lite ! Mattan hårar så himla mycket så kom hans mamma in i hår snurrandet med " hunden" i luften o han vovvade!

Såg rent sagt förjävligt ut !! Hahaha

Sen letade han upp godiset o sen drog han hem till sig ( 5 m o gå) fick 20 pussar på den korta vägen, passade på att gå in med tallriken som jag fick mat på ( som jag äter nu) jammmmmiiiii!!

Berättade problemet med grannarna o dom ba neeeeeeeeej!!!!
Sen vart det tee *10 stora koppar minst på 6 timmar som jag var där !! Vart varierande samtal med språk av tyska, turkiska, engelska o svenska ! O lite Google translate o en ordbok från tyska till engelska !
Tror afall att vi hakade vardera ! Fick en gorme lunch!! O massa goda sötsaker !! Ni är underbar !!
Så kom precis hem från Oba centrum tog syrran i den äldre sonen till Adem för lite hår klippning o plocka ögonbryn !

Haft en toppen dag !! ???

Av Jennifer Johnsson - 12 september 2013 09:55

Inte idag heller :D

Blir stranden igen! Awsome !! Måste bara köpa mig lite ny olja, till kroppen så man kan få lite färg!!!!

Eftersom han som har hästarna körde hem broder sin som spenderat halva sommaren hos hästarna o jobbat! O dom tog sig en moppe tur till Antalya på 3 timmar så pållarna får vila lite !!
Skönt för dom !!! = jag får oxå vila :D :D

En bild med morots olja ! När den är på ser man ju brun ut :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6
7
8
9
10 11 12 13
14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards