nenno

Alla inlägg under augusti 2014

Av Jennifer Johnsson - 20 augusti 2014 14:37

Ja fast de va ju min ide :) Och eftersom dom bara har egna mobiler ska dom bomba min med selfies.....

Av Jennifer Johnsson - 20 augusti 2014 11:40

Det är en jävla mkt Dimcay nu för tiden!! Nu mot frukost med gülay, orhan , fikri o metin

Av Jennifer Johnsson - 18 augusti 2014 18:47

? hope so! Saknar türk regnet!! Och åskan!!!

Av Jennifer Johnsson - 18 augusti 2014 11:52

Kan man ha mer otur ? med att vilja vara själv ? bara en jädrans dag...
Igår ville jag ner till poolen emallan strömavbrotten nä men då badade mupparna under m fimilj i poolen och även pool killens 3 barn så ja de var 10 satans personer i lilla stackars poolen..

För jag ville ju egentligen bara gå ner och plaska lite och bara njuta hade räckt gott och väl med 1 timma, inte de att jag hatar pool killens barn men ligger man på ringen kommer det en unge flygandes och ja landar på alla ens kroppdelar så det ser ut som om man har varit i slagsmål. pga att jag vet inte vad men en flygande unge iafall.

Så idag vaknade jag typ 10.15 satte på en maskin tvätt, strosade runt tog en bit bröd. skrev god morgon till gülay, hon sa kom, o jag kom.... pratade om går dagen ...

Speciellt den bruden som hängde med oss igår och hade tydligen rakat av sig håret för att hon hade bråkat med en vän ? wtf, ja visst kan de va så men men ... jag trodde stackarn hade cancer.... både jag och gülay ...


Ja men iafall kollade ner på poolen för en timma sen ... var inte en kotte, men när jag väl hade bestämt mig för att gå, ja då e familjen på 1 våningen tillbaka ..... från semester... Ja den som vet vad jag pratar om ... hajjar LJUDET på personen.... Så det betyder att jag inte kommer få lite lugn och RO .... why meeee ??? why today ???!


 Kan väl gå lite bra någon gång ? :)

 men men nu ligger jag vid poolen..... OCH DET ÄR FETASTE MÅLNEN SOM ALDRIG HAR VARIT HÄR FöRUT! WHY TO DAY ????????


 Något nytt ? hmm Emre drar till Antalya om några dagar , sen blir det skola i estland för honom.

 Mamma kommer på på fredag ... jag tror de e fredag iafll :) Mohahha Hon e här för 10 dagar .. får se hur vi ska överleva värmen tillsammans mamma.....


Jag ska boka flyg biljett hem .... men jag vill ju inte hem så ..... drar mig så mkt jag bara kan för det..


Det ska ju läggas nytt schema oxå... men det är ju något som skall göras bara att man inte fått något datum. bara hoppas att dom lägger in mina tider som jag har skrivit upp eftersom jag har kopia papprena hemma ......



Av Jennifer Johnsson - 18 augusti 2014 10:10

Med polarna; Gülay, zeynep, Julita,Emre, orhan,metin Och två ändra turkbrudar som jag inte har något namn på!

?gar kväll malade gülay o Jag naglarna i strom avbrottet!

Av Jennifer Johnsson - 17 augusti 2014 19:22

Har det varit hela dagen till och från! Tur man plugga innan det vart kolsvart!

Just de I morse vart jag trött på mitt slitna Hår Och bara klippte av de, Enligt gülay värt det rakt o bra hahah men vem vet!

Av Jennifer Johnsson - 17 augusti 2014 11:44

Eftersom det är söndag Och många ar lediga, Så blir det Dimcay Och ata frukost. Gülay Och jag lamnade bara middags bordet igår i Dimcay för typ 12 timmar sen, men men en gång till vrf inte, zeynep Och gülay gillar Dimcay för att det är svalare där!
Sen blir det hem Och plugga Och städa, for tillfallet finns det Ingen el..
Sen ikväll kommer Julita Så har jag lovat att ga ut med henne. Eftersom det inte är någon skola på måndag (:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards