nenno

Alla inlägg under augusti 2014

Av Jennifer Johnsson - 9 augusti 2014 08:01

Igår kvall efter jag varit med gülay I centrum Och lite över allt, vart det dusch Och lite plock I lägenheten, Sen Kom fikri, orhan och Jenny Och drack lite med mig Och gülay dom Ville gå ut men tyckte att det räckte gott Och väl med mitt glas vin efter som det är skola Idag Så, gülay o fikri tvingade med mig till resturangen for att ata soppa, Så sätt med hdom där over en timma, I lite heta Och vilda diskutioner, inget förvånar mig längre om människan! ( inget fel på gülay Och fikri) men folk runt om kring.

fikri har problem med ryggen ( samma som jag hade förut ) Så när Han lamnade mitt hem när jag satt Och pluggade igår hör jag bara att nagot foll I golvet, det var inte Han tydligen eftersom ett kort kommer ganska fort Sen.. Duktig pojke :P

Av Jennifer Johnsson - 9 augusti 2014 07:53

Av Jennifer Johnsson - 8 augusti 2014 17:51

Pluggat som en gris, satan Vad jobbigt allt är! Även fast man känner sig som som ett barn på nytt när man ska berätta om sin familj Och Lara Sig klockan!
Gülay Och jag var Så hungriga Så innan vi lamnade av zeynep på busstationen at vi på burger king !

Av Jennifer Johnsson - 5 augusti 2014 11:20

?går landade familjen holmberg det vart pool bad den hem o hängde på balkongen sen middag på Tlc, Så fick vi efterrätt super gottt helt gratis :D typ mufflig sasig kladdkaka med glass o jordgubbs sas :D

Nu har jag Varit i skolan Och Sitter o h svettas på bussen hem, har fatt 4 papper med läxor, ..... Stackars mig!!!

Av Jennifer Johnsson - 4 augusti 2014 07:11

Dags att vakna tidigt, med alarm!
Sara's tur Idag Och lämna fina alanya.

Och familjen Holmberg landar, Och Sara tar deras flyg hem.

Men familjen Holmberg verkar inte Så intresserade av att Veta hur dom kommer från flygplatsen! Bara håkan som frågade efter adressen for 2 dagar sen. Så Hans tanke kanske ar att ta en taxi ? (-:

Av Jennifer Johnsson - 3 augusti 2014 17:52

Sara's sista ute kväll, innan hemgång som sker I morgon..
Självklart bellman, Sen summer garden (-:

Av Jennifer Johnsson - 2 augusti 2014 13:43

Vart det utgång med Sara, zeynep o gülay. Men nu Sitter jag på bussen på g till skolan, vi har inte haft någob skinande sol på 2 -3 dagar, med andra Ord snodde syrran solen från alanya hem till sverige?!
Efter centrum vart de summer garden en sväng några killar I vita bilen hangde på oss efter röd lampa, Och vi tog in dem på summer Och Sen fick dom leka själva (:

Av Jennifer Johnsson - 1 augusti 2014 09:00

?dag då, efter en veckas sem från skolan.

?gar åkte ilgim,yoldas, sevda Och toprak hem mot ere?li, toprak kommer dock tillbaka om 15 dagar.
?gar var det mulet heladagen Så vart en sväng på marknaden sen in på migros Och sen till cafet, sen hem o fargade lite ögon bryn Och ögon fransar, duschade Och kollade på 2 filmer sen var det natt, vart väckt av Kamelen som tyckte han skulle komma hit Och snacka lite skit, men nej du har sover vi innan 00.00 (:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8 9 10
11 12 13 14
15
16 17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards