nenno

Alla inlägg den 11 juni 2014

Av Jennifer Johnsson - 11 juni 2014 13:37

Utsikten från klassrummet o utsikten från min balkong där jag röker (:

Av Jennifer Johnsson - 11 juni 2014 08:58

Somnade straxt efter 22.30
23.00 e det någon som öppnar min dört o ba jennifer jennifer Vilket var gülay men de fattade inte jag!! Flög upp från sängen o där stod hon I hallen!
- du Dina nycklar Sitter I dörren, svarar Nä de där är inte mina !!! Hon säger de kanske e Sara , börjar kolla mig runt om kring, Nä Hon e inte hemma! Haha
Hade inte gått ut från lägenheten efter de att Sara drog runt? Halv 8? Eller 7?
Sen kommer Sara hem från jobbet kl 4.00 upp tryck på knappen ( I typ sömnen) oppnar dörren o somnar? Igen, Sen vissa andra ggr då kan man fan aldrig somna!!! Men denna natt kunde jag bli stord 2 ggr o bara somna om pa minuten!
Sitter nu I skolan börjar om6 min körde en timma till igår med pluggandet, kändes skont, inte for att jag e Så mkt smartare nu men! ?nnan dess en lång dusch så, lång att vattnet från min tank tog slut ! Haha
Sen va de bara iskallt vatten!

Sen efter skolan blir det nog till serkan o hälsa på om de skulle finnas någon sol sol så man kan sola blir de nog de men de hinner man nog inte med! Man vet ju aldrig Vad som händer när man umgas med turkar (: Inge elakt menat med de!!

Bild Sen I måndags o toprak råkade radera den från min fb ! Taskmört

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards