nenno

Alla inlägg den 12 juni 2014

Av Jennifer Johnsson - 12 juni 2014 22:40

Har haft en trevlig kvall med gunnar Och bea, mat på TLC o h lite shopping Och drink på queensgarden (: tog som vanligt inga bilder !! Pff

Av Jennifer Johnsson - 12 juni 2014 17:51

Lite sen, fan börjar bli som mamma o syrran!! Dom e alltid sena ?

Ska iafall till TLC på middag med bea Och gunnar ( bea e från jobbet) Och kommer alltid hit varje sommar!
Ska bli trevligt! Självklart har bussen lite folk så den kör sakta oxå, blir så stressad!!

Av Jennifer Johnsson - 12 juni 2014 11:07

Efter de att skolan var slut, få gick jag lite i centrum, köpte inget, mohaha köper aldrig kläder (oftast) i turkiet för deras storlekar e konstiga, eller ja de e ju min kropp, men känns ju lite bättre om det är fel på stlarna ;D

Sen gick jag för bi Hanci ? fan glömt hur de stavas men men ... Köpte lite baklava och for till gulay, men hon var inte där, hon var och fixade Tapu papper till en lägenhet. Så satt och väntade på hennes kontor, och började plugga till läxan, så den är färdig. Så det känns skönt skrev om lite saker, men jag vette fan om jag blivit smartare för de men men . Gör fortfarande mitt bästa och bättre än så kan jag inte göra!


Annars? Inte så mkt och berätta solat 2 ggr på 4 veckor, så brun e man inte, har två tränings skor somjag inte haft på fötterna en ända gång , men dom finns ju här iafall så det är ju bra!
Hemmet långt ifrån färdigt måste fixa någon som kan borra upp sko lådorna, och hitta två starka pojkar som kan bära ut byrån och in till gulay, känner tydligen bara klenisar! Ja ja

I morgon ska Gulay ta hit städare till sig själv, de ska jag fan oxå kosta på mig, då städar dom allt, ink fönster ooooh va skönt !! för de har jag inte gjort heller, vd fasen har mina 4 veckor tagit vägen ??!


Värsta av allt är att det är 12 juni och de kommer vara September vilken dag som helst... DUUUUCK DUUCCCK DUUUCK ANKA ALLTSÅÅÅ

Av Jennifer Johnsson - 12 juni 2014 11:04

På fredag kommer denna dam till Bellman ;D 
Ska bjuda Gülay på denna konsert!

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards