nenno

Alla inlägg den 22 juni 2014

Av Jennifer Johnsson - 22 juni 2014 21:01

Skönt för en gångs skull att vara Ledig när de e helg även fast alla dagar I alanya är som lördag Och söndag Så e de ändå lyxigt!
Igår drog vi in till stan på lite shopping dock Inge fake bara I dom vanliga butiken, vart bikinisar från penti Och josse köpte en klänning sen kommer jag Inte ihåg mer (:
Åt mat på red tower, Sen for vi hem.
Kl var typ 00.30 när vi Kom hem Och 00.40 Fick jag sms av gülay att vi skulle komma till centrum, jag byte shorts Och syrran bytte topp, på med några Smycken, ner o tröck på taxi knappen Och han inte gå 15 m ens Så Kom den! King!

?morse när jag Vaknade var josse borta, trodde hon var vid poolen men Nä hade bytt om Och allt Och Så var hon inte där de va bara för jag hade bytt om! Så var de bara att ta hissen upp Och börja plocka lite hemna och sätta på en tvätt maskin.

Sen vart de stranden, fina bilder kommer på syrrans blogg sen, www.john.blogg.se

Vi var där i 4 timmar dock var vi utlåsta men som tur var, var gülay hemma :D
Sen för vi med henne till alanyum Och köpte ett par varsina converse skor Och jag ett par glajjor o syrran två tröjor.

Sen Kom vi hem Och hon somnade Så gick över till gülay (:

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards