nenno

Direktlänk till inlägg 11 april 2016

Alanya

Av Jennifer Johnsson - 11 april 2016 14:28

Imorse var jag hos doktorn, och jag ska få göra en CT - Scan i morgon!
Spännande !!
Eftersom hon inte förstår vad det är för fel på mig. Jag sa jag är ledsen men jag är inte som alla andra. Blod proverna ser bra ut och rönken bilderna oxå.

Sen frågade jag om hon kunde skriva ut flera propovan ( mina härliga sov problem )
Då frågade hon om jag ville göra ett " sov test" visst för i Sverige tycker dom att jag ska gå till en psykolog eftersom jag har sov problem ! ?
Jag vet inte vad en psykolog kan göra ?! Förbättra min sömn ? Näää inget för mig ! Så på onsdag om jag förstod allt rätt på turkiskan .. Så ska jag sova där på onsdag så ska dom mäta min sömn..

Har även fått sprutor som jag ska sätta i rumpmuskeln morgon och kväll ! Detta kommer methi må gott av o få göra mig illa lite ??????

Dagens medicin pris 113lira .... Fasan Asso ! Hejdååå pengarna !!!

Idag runt lunch kom skit vädret, eller enligt mig mys vädret med spöregn åska och blixtrar !!

( vet inte om jag skrivit detta innan ) men för två ggr sen det åtalade satt methi och jag på balkongen hade väl kommit in med Zid lite innan dess, när det bara smäller och allt blir gult .... Blixten slog bara ner några meter ifrån oss vid våran grind om det såg ut.. Jag bara skrek.... Jag är inte rädd för åska för det är mysigt men då vart jag riktigt bajsnödig !!!


Men idag var det mycket lugnare ... Elen gick i ca 30 min, och kom sen tillbaka.

 
 
Ingen bild

annica

11 april 2016 18:40

stackars dig:(( Hur mycket medicin har du fått eller är det sprutor?
Hoppas du blir bättre snart? Har du haft detta länge?

Jennifer Johnsson

14 april 2016 21:27

Sprutor i skinkan är det just nu. NÄ nu bara under 5 dagar (: morgon o kväll (: o något pulver som blandad ut i glaset (:

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer Johnsson - 8 juli 2017 22:12


Jag har väl varit i Alanya i 3 v, jag åkte dagen efter skol avslutningen, med mamma och Zid, tänk jag som varit sååå orolig över att Zid inte ska kunna ta sig till Turkiet, med turkiska jordbruks verket som inte vet riktigt vad som behövs... och i...

Av Jennifer Johnsson - 10 mars 2017 08:41


Så där ja, nu skriver vi ett inlägg.... det går väldigt trögt för mig att skriva. Känner att rudimentära inte finns till och sen är det ju typ bara vakna jobba äta sova som gäller..., Men på fredag ska jag åka till Alanya och stanna 10 dagar. Så...

Av Jennifer Johnsson - 23 december 2016 14:21


Så här ser det ut ovanför Alanya just nu ; mycket vackert !! ...

Av Jennifer Johnsson - 27 september 2016 12:04


Vart en dag på stranden, dock kom vi nyss och klockan är redan 13.00 Ursäkta mina håriga ben! Rakhyveln samarbetar inte !! Lyckligast var nog Zid som rullade runt så där 20-30 gånger i sanden ( var väl en v sen vi var nere på stranden. Om in...

Av Jennifer Johnsson - 26 september 2016 09:00

Nu har det verkligen blivit höst kvällar och riktigt kyligt pp nätterna 15-20 g Så igår vart det fram med höst täcket, det är ju så mysigt och ha täcke och inte bara påslakan! Dagarna är runt 30g Sen jag bloggade har väl det inte hänt så ...

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards