nenno

Alla inlägg den 2 september 2016

Av Jennifer Johnsson - 2 september 2016 20:38

Påvägen mot manavgat dog Zid, han var så trött !!

På hm vart det afall 3 linnen, så har jag afall något att ha på mig när Zid ska ut och kissa !
Ja jag har säkert 200 klänningar men igår känner jag mig inte det minsta bekväm med klänning, vill bars ha shorts och linne typ och absolut inget som sitter åt på kroppen !!

Annars vart det but schampo, deo och handtvål och en dusch cream så nu ska jag hoppa in i duschen... Blir nog en lång dusch sittandes på golvet ! Bästa som finns !!! Så tänder vi lite ljus sen blir det nog att sova !

Av Jennifer Johnsson - 2 september 2016 09:35

Vi åkte vid 4.30 och kom straxt efter kl 6 till antalya först åkte vi en väg fel, sen nästa avfartsväg var avstängd pga bygge. Sen när vi kom fram vart det frukost och sen var det nästan dags att gå till global vfs gick vänta en halvtomma innan det vart methis tur, efter methi var det orhans tur!

Äntligen klara ! Nu är vi i bilen på vägen hem, vi ska stanna i Nova mall shopping center i manavgat DÄR FINNS DET H&M !!!!

Hoppas på två toppar ! Hoppas min tur o lycka kan hålla i sig idag !

Och att både methi o Orhan kan få ett ja på sina ansökningar om besöksvisum till Sverige !

När det var methis tur, gick jag och Zid ut på gräsmattan och tränade
? ligg
? tassen
? rulla
? dansa
? kryp
Set ända kommandot han har på turkiska är sitt !
Stackarn, förvirrande språk !! Svenska, turkiska och engelska ! (;

#Alanya #chihuahua

Av Jennifer Johnsson - 2 september 2016 03:41

Så här trött var Zid efter kvälls promenaden!!

Igår vart det en sväng till poolen på morgonen .. Så tråkigt o "sola" själv, inte så att Zid pratar så mkt han är ju bara intresserad av att blunda och lukta i himlen !

Killarna åkte och betalade boten hos polisen, hej då 2550 lira !
Ah jo bättre o betala de än att det hände något allvarligt !

Nu är bi i bilen på g mot antalya methi och Orhan ska lämna in besöksvisum !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards