nenno

Alla inlägg den 11 september 2016

Av Jennifer Johnsson - 11 september 2016 10:44

I morse mötte jag methi vid bussen, då hans kassa kille inte jobbade och kunde få åka med honom hem.

Just nu är några diskon nedstängda såsom James Dean, Bellman, hawanna pga att det har varit lite slagsmål tidigare i sommar så är kommunen så dumma, inte bara mor cheferna el ägarna på klubbarna utan mot dom stackarna som jobbar och lever på sin tipbox!
Nu drar bayram igång ( bayram då man slaktar en get)

Ja då får diskon stänga ner som jag skrev ovan under 2-5 dagar då dom stackarna som jobbar kanske kan få tjäna lite pengar.

Men då hade methi tur så bathuan som han jobbar under tog med han till zaplahn ( eller hur fan de nu stavas ) så han fick jobba där!
Annars hade ju methi varit utan jobb i ca 5 dagar o vad ska vi äta då ? Börja tugga på Zid kanske ... Nu slapp ju Zid det som tur var efter som hans pappa kom hem med lite pengar !
Och dom pengarna kommer bli spenderade idag på typ ;
Toapapper
Mat
Golv rengöring
Och bodylotion eftersom min kropp är som en Sahara öknen !!

Men men vart iafall 2 timmar på stranden medans Zid lekte med sin kompis !

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards