nenno

Alla inlägg den 3 september 2016

Av Jennifer Johnsson - 3 september 2016 22:16

Idag har det varit i göra ingenting, somnade sent för kag sov några rimmar för mkt efter det att vi kom från antalya. Så då kom sov problemen tillbaka !

Vaknade vid nio ut med ziddan var typ sovandes när vi tog promisen
Åt frukost kollade efter lite jobb, skickade in ansökan till vikarie poolen, pratade med Heléne i 40 min som kanske kan få in mig på personlig assistent jobb istl.

Känns ju som att det finns lite framtid när man kommer hem iafall.

La mig brevid methi i sängen o råkade somna 3 h ... Bravo! Så får vi se hur det går att sova ikväll då !

Vid 5 gick vi ner till poolen sen vart det mat osv, precis hemkommen från en strand promis med Zid på 45 min!

Bytte säng kläder igår, Zid brukar ligga annars i sängen när jag byter dom o rulla runt o ha sig, men han fick en överraskning när han kom till sängen ! Mamman hans har tagit fram höst/ vinter påslakandet blev inga blommor osv denna gång inte !

Av Jennifer Johnsson - 3 september 2016 22:08

Idag har det varit i göra ingenting, somnade sent för kag sov några rimmar för mkt efter det att vi kom från antalya. Så då kom sov problemen tillbaka !

Vaknade vid nio ut med ziddan var typ sovandes när vi tog promisen
Åt frukost kollade efter lite jobb, skickade in ansökan till vikarie poolen, pratade med Heléne i 40 min som kanske kan få in mig på personlig assistent jobb istl.

Känns ju som att det finns lite framtid när man kommer hem iafall.

La mig brevid methi i sängen o råkade somna 3 h ... Bravo! Så får vi se hur det går att sova ikväll då !

Vid 5 gick vi ner till poolen sen vart det mat osv, precis hemkommen från en strand promis med Zid på 45 min!

Bytte säng kläder igår, Zid brukar ligga annars i sängen när jag byter dom o rulla runt o ha sig, men han fick en överraskning när han kom till sängen ! Mamman hans har tagit fram höst/ vinter påslakandet blev inga blommor osv denna gång inte !

[Bild]

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards