nenno

Alla inlägg den 11 maj 2011

Av Jennifer Johnsson - 11 maj 2011 19:45

Jaaa 3 dagar kvar lr typ 2  åker ju till alanya den 3 dagen! 
Heeeeelt sjukt! Kommer ihåg när jag skrev på facebook ....

" 40 dagar kvar, får man börja packa nu? " och dom där inläggen....
" 98 dagar kvar" 67 dagar kvar" 52 dagar kvar "  osv osv...

Och nu är det snart  vår tuuuuur! GAAAH Efter längtat som fan!

Ja väskorna är packade... står på golvet och bara väntar på att få flyga till turkiet först ska dom få mellanlanda i istanbul Sabiha Gokcen Airport sedan vidare till alanya och åka lite bil får som oxå göra!

Våra söta vänner Mahmut och burhan kommer och hämtar dem två norksa mupparna först eftersom dom landar 30 min innan oss, ORÄTTVIST! Men emma och jag når den turkiska luften innan dom ;) I vår mellan landning!!
Sen blir de jag och frugan som blir upp plockade! Så e familjen samlad i en och samma bil :D


Blir att hoppa in i bilen, be mahmut hänga på gasen så vi kommer fram så kanske vi hinner ut till 00.00 :D vi ska hem till elisabet og lars lägenhet och dumpa all packning.
För att sedan byta om och rulla ut till alla disco tek!! Första natten kommer att bli hos dom norska nördarna <3, sedan på söndagen drar emma och jag hem våran packning till mig sen ere bara att åka och stor shoppa med Ellisabet, Lars Emma ja jag ska med förståss och sedan någon turk kompis :) för våran BBQ :D
Blir att shoppa massa massa god mat och självklart en GRILL!( annars blir de ju inget BBQ ) :P I love Kipa in alanya :D 



min lilla mupp tjej som vill följa med <3

 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards