nenno

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Jennifer Johnsson - 17 maj 2011 18:15

Nu e emma och jag pa internet cafe hemma hos mig i oba!
vi e lite griniga för vi har fixat trk sim kort men dom kommer inte börja fnka förens om 2-4 dagar ... buhuhu...

Men vi har varit oh dratt fötterna i centrum atit mat köpt lite saker, sedan drog vi hem för emma hade glömt sin mobil sedan tog vi bussen tillbaka till alanyum för att traffa cemal och att han skulle hjalpa oss med turk korten, emma köpte nagra smycken, och jag köpte en knall rosa blomlada :D Emma valde farg konstigt att den vart rosa da :P

Nu blir de snart hem gang fran internet cafet för att fixa lite mat och det blir
Menemen pa matsedeln idag :D
Sa blir det att hanga fram blomladan och satta i blommorna.. :D

Emma tyckte att vi skule odla gurka och tomat pa balkongen och fragade da Cemal hur lang tid de skulle ta?
Han svarade EN VECKA

WTF LAN? After one week we will have tomatoes?
HAHHAHAHHAHHHAHA
Sa muppig liten pojke!!! HHAHAHHHA .....

Sen sminka sig, ut i oba först till mahmuts resturang dar Elisabet oh Lars vantar pa oss sa ska vi dricka lite sedan kommer kottis och cemal ditt oh da bir de dricka .
Nar mahmut slutar sa blir det in til centrum och festa :D

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards