nenno

Alla inlägg den 30 maj 2011

Av Jennifer Johnsson - 30 maj 2011 15:15

 Jaa, gar dagens dag?
Hmmm....
Efter att vi drog fran internet cafet sa drog tolga hem och vi drog och handlade mat nar vi kom hemh hade han diskat! DUKTIG PÖJJJK!


vart lite vodka limon, sedan kirrade vi Tacco, jam jam jatet goood :)

Sedan hade jag och emma problem att kla pa oss vi tyckte att vi hade svullit sa mkt efter maten ....


Sen vart de mer vodka lemon och sedan kom tolgas kompis Tina fran norge TOOOKIG brud!! :D


Tog taxi för kl vart typ efter 00 nar vi drog och da har bussarna slutat att ga.
efter massa snack om att han ska satta pa en speciell lat sa kommer det en lat med tarkan-kiss kiss och da börjar tina slanga ur sig slang kyssar till taxi chaffören... hahhaha och sjuger med...


 Jaa sen drog vi 4:a till robinhood och körde redbull vodka, sedan vart det James dean och snacka lite med mahmut,elisabet,lars och rita, eftar det vart det bellman massa vodka redbull.....


jaaa sedan vart jag och emma fulla? Hmm eftersom att jag dansade? Ja da maste jag varit valdigt full!


tappade Sophies telefone i golvet somjag " fatt" av henne batteriet ur och jag ner pa alla fyra och sedan upp igen .....  vi var  kvar pa bellman tills att de stangde..


Jag vet att emma ja oh tolga och att servet följde med oss, de minns jag ... men .... Det minns inte emma ! HAHHAA


men emma minns att vi satte oss pa lasvegas men att Lasvegas hade stangt och jag snackade med elisabet, lars, mahmut,rita....


men detta minns jag INTE ALLS!! Hahhahah hoppas bara inte jag sagt nagot dumt!


Sen minns jag aven att jag tappade mobilen igen! och att jag markte att jag tappat mitt batteri... sa nu e jag batteri lös!!! Och tina ringde tolga i morse och hade tappat sin mobil.. tror vi va tok fulla men de va fan inte tolga!
Tydligen försökte jag falla tolga, han hade tydligen nastan ramlat!
HAHHAHHA......


Sa i morse emma, tolga och jag suttit pa balkongen oh jag oh tolga har suttit och BITCH LAPPAT varandra...
 NU orkar jag inte skriva mer! snart dax oh börja dricka :D Hihih



   

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards