nenno

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Jennifer Johnsson - 31 maj 2011 17:05

vart lite andrade planer igar..

Cemal ringde nar vi var pa vag till Kottis för middag och fragade om vi skulle med och kolla pa fotboll, och att aven Tolga kunde fa spela.
Sa vi drog till market och köpte en vin flarra som vi egentligen skulle haft med oss pa fotbollen, men nar vi kom till Kottis sa gick han och öppnade den sa da vart de vin till maten.

Sedan  kom emal till Kottis resturang , oh sa drog vi till fotbollsplanen, cemal tog en moppe för att kunna köpa vin at oss.... Men miffot ... HAHHA öppnar inte flarrarn pa affaren sa tolsitter och försöker öppna den med nycklen!
Vart dock inge vin för mig och emma under fotbollen...

Idag har Tolga, Emma och jag varit och köpt  spis och aircondition lr hur de nu stavas!! pa Kostac..
 ganska kul vare... kassan funkade inte sa bra!... tolga sa till mig DET AR ALLTID PROBLEM NAR DU E MED... buhuhué!
Dom ville att tolga skulle saga adressen till lagenheten och att han ville ha hela adressen inkl nummer... Och tolga sager AKSU... han ba WTF?
Tolga sa ahmen de e det anda vi kan ... HAHHAHAHAH
fick vi la förklara vafen i 20 min .... Hinner bara ga dar i fran sa hittade emma,ja o tolga en gunnga som vi satte oss i ... sa ringde dom igen om adressen...

Nu blir de hem gang tolga ska duscha och emma och ja ska sminka oss :D
sedan blir det kapella och efter det utgang i centrum I think :D

LIFE IS GOOOD <3
Har planerat att de blir nog Fethiye om 2 dagar... :D Hem till tolgas mamma !
 

Presentation


Jennifer
Bloggar om mitt liv i Sverige och nere från Turkiet Alanya.

Fråga mig

47 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Translate


Ovido - Quiz & Flashcards